Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.
Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.
Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag
BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?
quote:Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Op maandag 24 februari 2003 22:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
ga er metder over praten
quote:euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Als je het wil weten dan vraag je het toch aan haar. Dat lijkt me het handigst.
quote:Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...
Op maandag 24 februari 2003 22:43 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Ik ben bezig met die meid te krijgen, ze is echt superlief, en superaardig tegen mij, en volgens mij vind ze me ook heel leuk, hoor ik vanmiddag van dr vriendin dat ze in de grote vakantie een vriend in turkije had van 19! zij 15, ik 14.Ze heeft volgens haar nog veel contact met hem, en stuurde laatst zelfs zo'n gebroken hartje, weetjewel, hij de ene helft, zij de andere.
Ik vind dr wel superlief, en ze doet ook superlief voor mij, en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt, maar ik voel me toch heeel genaaid.
Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag
BTW Rembooo en Sylvesterrrr, ik hoef hier van jullie of op school liever niets van te horen OK?
quote:jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm ze moet toch eerlijk tegen jou zijn of niet dan....als ze al niet eens verteld dat ze een vriend heeft, misschien verteld ze je dan meerdere dingen niet.....
quote:Maar dan weet je waar je aan toe bent... Beter dan nog 3 maanden hopen en er dan achter komen dat het niets wordt, komt het alleen maar harder aan...
Op maandag 24 februari 2003 22:45 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Ben ook bang dat ze me dan niet meer wil, en dat zou ik echt niet willen. Ze is echt superaardig
Suc6
quote:Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.
Op maandag 24 februari 2003 22:46 schreef ullie het volgende:[..]
Waarom denk je uberhaupt dat ze iets met je wil terwijl ze kennelijk een andere vriend heeft of had, dat weet je niet eens...
quote:daarom zeg ik ga met haar praten!!!
Op maandag 24 februari 2003 22:47 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
jah.... ik hoop het niet, voel me nu al kut, maar dan, zou ik me echt helemaal kut voelen...
quote:je neemt niet met iemand om iemand te hebben....maar omdat je diegene leuk vind, omdat je veel om diegene geeft
Op maandag 24 februari 2003 22:49 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Opzich begrijpelijk, die gast woont in turkije, en hij heeft niet eens internet, dus ze moeten via de post en misschien tel communiceren, lijkt me dan dat ze ook wel ff iemand wil hebben ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 24-02-2003 22:58]
quote:idd
Op maandag 24 februari 2003 22:51 schreef AlmightyArjen het volgende:
Waar maak je je druk om? Die gast woont in Turkije! Hem ziet ze hoogstens 2x per jaar. Dan heb je gemiddeld genomen 6 maanden de tijd om ervoor te zorgen dat ze jou leuker gaat vinden dan die gast in Turkije. Moet lukken! Ik zou er gewoon voor gaan.
quote:
van 19! zij 15, ik 14.
Hoe kansloos kan je zijn
quote:Nou, zo kansloos dat je als Turk van 19 valt op een meisje van 15.
Op maandag 24 februari 2003 23:04 schreef RedVisioN het volgende:
Kun je nagaan hoe SUPER KANSLOOS die TURK is.
Hij is 19, en valt op een meisje van 15.
Whahahaha wat een grap.Hoe kansloos kan je zijn
quote:Zij heeft dat ding niet gekregen, zij heeft het opgestuurd !!!, hoewel dat voordat ze mij leerde kenne was hoor. Ik zal het wel aanzien, en met dr praten zoals mij aangeraden is, en het moet wel mogelijk zijn haar mij leuker te laten vinden dat die turk.
Op maandag 24 februari 2003 22:56 schreef Fixxxer het volgende:[..]
idd
Misschien dacht ze ook wel toen ze dat ding kreeg van wat moet ik híermee.
Nog ff doorzetten en als t dan nergens op uitdraait........ gewoon slaan
Ik begrijp sowieso niet wat ze uberhaupt in een turk ziet, die brak engels spreekt...
iig thnx voor de raad
Gewoon zeggen wat je voor dr voelt.. hopsa
als het niet lukt dan zeg je gewoon tegen jezelf dat het kwam omdat ze al wat met die gast had, goed voor je zelfbeeld (niet flamerig bedoelt
)
quote:Belachelijke, generaliserende opmerking.
Op dinsdag 25 februari 2003 15:09 schreef Mulai_Ismael het volgende:
-edit-quote verwijderd
Ik heb bijna drie jaar een relatie met een jongen die uit China komt. Ik ben dus een ordinaire slet? Sure...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 25-02-2003 15:55]
quote:WHAHAHA ROFL
quote:Je "MOET" niet iets met 'r nemen. Daar zijn altijd nog 2 mensen voor nodig en niet 1. Vertel haar gewoon dat je gehoord hebt dat ze een vakantieliefde had. En vraag haar hoe ze hier nu tegenover staat, en in hoeverre dat jullie eventuele verkering beinvloed.
Op maandag 24 februari 2003 22:43 schreef Jasperde_Lange het volgende:Wat denken jullie, moet ik maar met dr nemen, terwijl zij veronderstelt dat ik niks van die turk weet of moet ik het haar zeggen?? Ik zit hier echt mee in mn maag
quote:Als ik dat doe dan krijgt ze misschien ruzie met die vriendin van haar die het mij vertelde (die ik overigens goed ken), en dat zou k niet willen omdat ze mij wel behouden heeft van een hevige teleurstelling (hoewel deze al zeer hevig was...)...
Op dinsdag 25 februari 2003 15:27 schreef Roellio het volgende:[..]
Je "MOET" niet iets met 'r nemen. Daar zijn altijd nog 2 mensen voor nodig en niet 1. Vertel haar gewoon dat je gehoord hebt dat ze een vakantieliefde had. En vraag haar hoe ze hier nu tegenover staat, en in hoeverre dat jullie eventuele verkering beinvloed.
succes
quote:Dat zal k doen, bedankt allemaal, zie dr donderdag weer, dus we zullen wel kijken wat het wordt, en ik zal later misschien jullie weer op de hoogte stellen.
Op dinsdag 25 februari 2003 18:58 schreef KingCold het volgende:
Je kan ook op een subtiele wijze op de vele nadelen van zulks een relatie wijzen natuurlijk. Let wel, je mag er nimmer *zelf* over beginnen. Dat betekend dus dat als zij begint met enthiousiaste verhalen, je op een gereserveerde manier moet reageren, ze zal dan vast vragen wat er is en dan kan je bijvoorbeeld beginnen met 'nou,ik weet het allemaal zo net niet, kijk..'succes
Bij afscheid hebben we elkaar op de mond gekust, maar exclusief tong...
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:54 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Ik ben gisteravond met haar naar de bios geweest naar de ring, ze kroop wel dicht tegen me aan, maar we zijn daarna naar haar huis gelopen en hebben binnen nog eventjes gedanst.Bij afscheid hebben we elkaar op de mond gekust, maar exclusief tong...
quote:I agree with that
Op woensdag 5 maart 2003 16:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat zit wel goed!
quote:K zie dr morgen weer, dan viert ze haar verjaardag
Op woensdag 5 maart 2003 16:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat zit wel goed!
Ik ben dus heel blij dat ze mij de waarheid heeft verteld en met mij verder wil. Morgen ga ik er iig voor.
We hebben elkaar daarna gewoon omhelsd en nog een kusje op de mond gegeven.
quote:Wow. gefeliciteerd!
Op vrijdag 7 maart 2003 19:04 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Donderdagmiddag ben ik bij haar geweest, we zijn wel close geweest, maar verder niet gezoend ofzo, maar aan het einde vertelde ze me over die jongen uit turkije, en dat ze het vandaag uit zou maken via de telefoon omdat ze gewoon verliefd op mij was geworden.![]()
Ik ben dus heel blij dat ze mij de waarheid heeft verteld en met mij verder wil. Morgen ga ik er iig voor.
We hebben elkaar daarna gewoon omhelsd en nog een kusje op de mond gegeven.
Helaas liep et tussen mijn potentiele vriendin en mij zo zwaar kut af dak nu in een depressie zit
Veel plezier met elkaar... ga dr voor!
quote:Het leven kan echt mooi zijn ja
Op zondag 9 maart 2003 13:25 schreef Gehaktbal het volgende:[..]
Wow. gefeliciteerd!
Wat is het leven mooi op zo'n moment als deze he.Veel plezier met elkaar... ga dr voor!
quote:rock on!
Op dinsdag 25 februari 2003 08:30 schreef kikkerlikker het volgende:
turk
edit: ik leef like .. een week achter? gefeli .. (voor de ckerheid. waar zit je op school?)
quote:Stedelijk gym nijmegen...
Op maandag 10 maart 2003 13:40 schreef Stroef het volgende:[..]
rock on!
![]()
edit: ik leef like .. een week achter?
gefeli .. (voor de ckerheid. waar zit je op school?)
quote:Ok, vooruit dan maar he!
quote:Het leven kan mooi zijn ja, daar ben ik zeker van (al heb ik het nog niet irl mogen meemaken)
Op maandag 10 maart 2003 09:24 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Het leven kan echt mooi zijn ja
ik ben helemaal gelukkig!
Fijn voor je dat het uiteindelijk goed gekomen is
En nu maar hopen dat ze het ook daadwerkelijk heeft uitgemaakt met die turk
quote:Ehm, Remboooo, hadden we gister niet iets afgesproken???
Op maandag 10 maart 2003 20:16 schreef Rembooo het volgende:[..]
Het leven kan mooi zijn ja, daar ben ik zeker van (al heb ik het nog niet irl mogen meemaken)
Fijn voor je dat het uiteindelijk goed gekomen is
En nu maar hopen dat ze het ook daadwerkelijk heeft uitgemaakt met die turk
Maar ik zie dr vanavond weer, en dan komt het allemaal goed
quote:Kan ik er wat aan doen dat sylvester me het linkje door-msnt
Op woensdag 12 maart 2003 08:55 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Ehm, Remboooo, hadden we gister niet iets afgesproken???
Maar ik zie dr vanavond weer, en dan komt het allemaal goed
quote:Goed idee, doen we
Op woensdag 12 maart 2003 08:59 schreef Le_Misanthrope het volgende:
Alle mensen uiroeien behalve jezelf en je "potentiele" vriendin, en dan opperen dat ze geen andere keuze meer heeft...
"...en is niet zo'n aso die de ene en dan weer de andere pakt..."
en even verder:
"...en dat ze het vandaag uit zou maken via de telefoon omdat ze gewoon verliefd op mij was geworden..."
Come on man
Veel plezier met 'r while it lasts...*g*
je bent 14 man en nu al willen tongzoenen kom kom zo snel gaat dat niet
Verder nix tegen haar zeggen en je toe spitsen dat het je vriendinnetje word. daarna actief die ander uit haar leven verwijderen.
Mav out
quote:Volgens mij gaat één van mijn 3 miljard potentiële vriendinnen ook vreemd.
Topic: Mn potentiele vriendin heeft met een ander!
quote:Nee?, wacht maar, als je een foto van me zou zien zeg je dat k 16 of 17 ben. Sommigen vinden me 18 en zit bovendien in de vierde.
Op donderdag 13 maart 2003 00:51 schreef NiMPhoenix het volgende:
je bent 14 man en nu al willen tongzoenenkom kom zo snel gaat dat niet
quote:nou kom maar op met die foto zou ik zeggen
Op donderdag 13 maart 2003 19:42 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Nee?, wacht maar, als je een foto van me zou zien zeg je dat k 16 of 17 ben. Sommigen vinden me 18 en zit bovendien in de vierde.
quote:Vind je het gek als BrEeZaHChIcK
Op donderdag 13 maart 2003 09:00 schreef BrEeZaHChIcK het volgende:
hey het kan toch zijn dat ze gewoon een neukertje heeft end at het niets voorstelt verder, heb ik ook zovaak (een neukertje dus)
Enneeh Jasper, je hapt teveel
quote:Rembrand, jij weet er gewoon te weinig van, je kent dr niet eens en vraagje, is die laatste opmerking on- of offtopic?
Op donderdag 13 maart 2003 23:08 schreef Rembooo het volgende:[..]
Vind je het gek als BrEeZaHChIcK
Enneeh Jasper, je hapt teveel
quote:Adem in...
Op vrijdag 14 maart 2003 12:38 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Rembrand, jij weet er gewoon te weinig van, je kent dr niet eens en vraagje, is die laatste opmerking on- of offtopic?
Weer een beetje relaxt?
Okay... kijk dan eens naar het zinsdeel "heb ik ook zovaak" in de post die ik kwootte, en concentreer je dan eens goed op de nickname van de persoon die het bericht dat ik kwootte gepost heeft.
Denk nu eens heel diep na...
* krrrrrrr *
Jij snap?
En waar heb ik ooit gezegd dat ik er veel vanaf wist?
Over je vraag waar dat laatste zinnetje over gaat:
Als iemand iets quasi-grappigs zegt dat soms zelf bedoeld is om bij jou een reactie uit te lokken voel je je gelijk aangevallen en ga je je gelijk verdedigend opstellen en helemaal boos worden en met 7584937 bewijzen aankomen dat het niet zo kán zijn... Dat noem ik happen.
*hint* > De -smiley zit niet voor niets in het Fok!Forum smileyassortiment.
=edit=
Een voorbeeldje van jouw 'gehap':
quote:Die
Op donderdag 13 maart 2003 19:42 schreef Jasperde_Lange het volgende:[..]
Nee?, wacht maar, als je een foto van me zou zien zeg je dat k 16 of 17 ben. Sommigen vinden me 18 en zit bovendien in de vierde.
[Dit bericht is gewijzigd door Rembooo op 14-03-2003 22:40]
quote:Remboooo, je snapt dat ik op dit gebied heel gespannen ben, dus kan ik niet heel rustig in en uitademen..., maar in al mijn spanning was de smiley mij niet opgevallen.
Op vrijdag 14 maart 2003 22:21 schreef Rembooo het volgende:[..]
Adem in...
Adem uit...
Adem in...
Adem uit...Weer een beetje relaxt?
Okay... kijk dan eens naar het zinsdeel "heb ik ook zovaak" in de post die ik kwootte, en concentreer je dan eens goed op de nickname van de persoon die het bericht dat ik kwootte gepost heeft.
Denk nu eens heel diep na...
* krrrrrrr *
Jij snap?
En waar heb ik ooit gezegd dat ik er veel vanaf wist?Over je vraag waar dat laatste zinnetje over gaat:
Als iemand iets quasi-grappigs zegt dat soms zelf bedoeld is om bij jou een reactie uit te lokken voel je je gelijk aangevallen en ga je je gelijk verdedigend opstellen en helemaal boos worden en met 7584937 bewijzen aankomen dat het niet zo kán zijn... Dat noem ik happen.*hint* > De
-smiley zit niet voor niets in het Fok!Forum smileyassortiment.
=edit=
Een voorbeeldje van jouw 'gehap':
[..]Die
in zn post stond er niet voor niks you see...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |