Voorleest ja. Beschamendquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Het lijkt wel een kereltje van 11 die een spreekbeurt voorleest terwijl ie nerveus is
En ondertussen z'n broek vol heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Het lijkt wel een kereltje van 11 die een spreekbeurt voorleest terwijl ie nerveus is
Een Europees leger is niet de enige oplossing en daar ben ik ook geen voorstander van. Europa is namelijk geen eenheid en zal dat ook nooit worden. In een land als Polen (die ik net al als voorbeeld noemde) denkt met heel anders over de EU dan in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
GL/PvdA is ook voor een Europees leger, vind je die wel links genoeg? En dat doet er trouwens niks aan af dat het voornamelijk (radicaal-)rechtse partijen zijn die ontwikkelingen op dat vlak blokkeren, dus als je iemand de schuld wilt geven van het gebrek aan militaire slagkracht moet je daar zijn.
Want als je je soevereiniteit deelt (en dus samen met andere beslissingen kunt maken) ben je minder soeverein dan als je in je uppie bent overgeleverd aan de nukken van de Russen, Chinezen en Amerikanen en zij beslissingen voor jou gaan maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aparte logica altijd, onze soevereiniteit beschermen door het allemaal weg te geven aan de EU, dan ben je dus niet je eigen soevereiniteit aan het beschermen.
Oja, vergeten dat het om jou ging.quote:
Je denkt serieus dat hij 'niet dom' is?quote:
Hold my beer!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Deze vent is gewoon totaal seniel
Succes Europa om dit niet te veroordelen
Ik vermoed dat al onze regeringsleiders geen kwaad woord zullen spreken. Buigen en kruipen is het devies.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Deze vent is gewoon totaal seniel
Succes Europa om dit niet te veroordelen
Ik kan niet voor anderen spreken, maar wel mijn (gedeeltelijke) bezwaren over deze actie onderbouwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag mij af hoe verontwaardigd vielen zouden zijn geweest als Hillary Clinton dit als president zou hebben gedaan
Doe even je eigen onderzoek.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat hij 'niet dom' is?
Wij twijfelden tussen Curacao en Gran Canaria. We vertrekken dinsdag. Blij dat we Gran Canaria kozenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand hier nog zin in een uitstapje naar Curaçao?
Daar zijn de ondertussen de supermarkten aan het leegkopen..
Ik denk dat hij een gemiddeld IQ heeft, maar hij voelt zich te goed om zich meestal te verdiepen in zaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat hij 'niet dom' is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |