Ben je je nieuwe baan nu alweer kwijt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Frommars99 het volgende:
Beste fokkerts,
Na een vijfjarige relatie ben ik gescheiden van mijn vrouw. We hebben de inboedel eerlijk verdeeld.
Nu woon ik tijdelijk in een kamer en staan de 4 meubels die ik nog heb bij mijn ouders.
Omdat ik geen buffer heb willen ze me 650 euro geven voor mijn meubels en collectibles die ik zo'n 20 jaar bezit.
Ze hebben een contract gemaakt 2maal uitgedraaid en ik heb er een getekend. (Omdat ik die zelf niet hoef sneu zat)
In hoeverre staan mijn ouders in hun recht om mijn laatste inboedel en verzamelingen te verpatsen?
Aangezien ze welvermogend zijn is dit naar mijn mening moreel gewoon ongepast of zit ik fout?
Wat? Is dit weer een of ander bullshit verhaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben je je nieuwe baan nu alweer kwijt?
ligt er aan wat in het contract staat waar jij je handtekening onder hebt gezet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Frommars99 het volgende:
In hoeverre staan mijn ouders in hun recht om mijn laatste inboedel en verzamelingen te verpatsen?
dat heeft er niks mee te makenquote:Aangezien ze welvermogend zijn is dit naar mijn mening moreel gewoon ongepast of zit ik fout?
de Pohi is veelbelovend jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Oh, TS verkoopt wel vaker flauwekul.
Je verkoopt ze zelf aan zequote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:58 schreef Frommars99 het volgende:
Raar om 15 jaar aan spullen kwijt te raken.
Stoïcijns blijven en wachten op de erfenis. Dat gaat een enkeltje bejaardentehuis worden als ze de 75+ aantikken.
Moest het ff van me afschrijven sorry. Boomers ga aub dood en gun de huizenmarkt aan de nieuwe generatie stelletje lapzwansen
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Frommars99 het volgende:
Beste fokkerts,
Na een vijfjarige relatie ben ik gescheiden van mijn vrouw. We hebben de inboedel eerlijk verdeeld.
Nu woon ik tijdelijk in een kamer en staan de 4 meubels die ik nog heb bij mijn ouders.
Omdat ik geen buffer heb willen ze me 650 euro geven voor mijn meubels en collectibles die ik zo'n 20 jaar bezit.
Ze hebben een contract gemaakt 2maal uitgedraaid en ik heb er een getekend. (Omdat ik die zelf niet hoef sneu zat)
Aangezien ze welvermogend zijn is dit naar mijn mening moreel gewoon ongepast of zit ik fout?
Weten we ook gelijk waarom hij gescheiden is van z'n vrouw, ze kwam achter z'n vriendin.quote:Op vrijdag 19 april 2024 01:16 schreef Frommars99 het volgende:
Beste Fokkers,
Mijn vriendin is binnenkort jarig en wilt het vieren d.m.v. samen uit te gaan. Ik zou liever het huis versieren en het samen bij mij thuis vieren. De reden dat ze uit wilt gaan is omdat ze haar nagels, lashes gaat doen en foto´s wilt maken als herrinering en voor haar socials.
Al haar vriendinnen kunnen toevallig niet die dag. Het is een leuke meid maar ik ga geen avond spenderen om haar te pleasen en daarna een taxi naar huis te pakken wanneer we alles in mijn appartement zouden kunnen vieren.
Heel benieuwd hoe jullie dit zien, ik hou van haar maar niet zoals van mijn vorige vriendin. Ik wil haar een leuke tijd geven maar niet ten koste van mijn tijd en plezier, ik heb ook dingen te doen.
Ben ik fout omdat ik het zo zie of sta ik in mijn recht? Benieuwd wat de dames hier van vinden.
Grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |