Jeetje wat een moeite om het zo te typenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef maily het volgende:
Ik boycot de Ma.c, en de KF.C, en Sta.rbucks, en Dun.kin Donuts, App.le, Nik.e, Chev.rolet, Tom.my Hilf.iger, Kello.gs
ik ken die bedrijven niet, wie zijn dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef maily het volgende:
Ik boycot de Ma.c, en de KF.C, en Sta.rbucks, en Dun.kin Donuts, App.le, Nik.e, Chev.rolet, Tom.my Hilf.iger, Kello.gs
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef maily het volgende:
Het eerste weekdier is gesignaleerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
Het interesseert me geen fluit dus ik als ik iets wil kopen, en dat is dan toevallig Amerikaans, so be it. Could not care less.
Doe jij maar lekker vertellen. Ik zit niet met m'n hoofd onder een handdoekje te roepen hoe erg het is (dat is wat je argument was). Het boeit me gewoon niet wat daar gebeurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het eerste weekdier is gesignaleerd.
Haha nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:04 schreef CarbonC het volgende:
Na aggressor Trump zijn zoveelste aggressieve en onwettige actie: wordt het niet tijd om Amerikaanse producten te boycotten? Zeker ook omdat de VS actief de EU wil sabotteren (wat je er ook van vindt: daar gaat de VS niet over), waarschijnlijk omdat de EU als enige de disporportionele macht en beïnvloeding van Amerikaanse Big-Tech wil beperken.
Dus: boycotten van Amerikaanse producten (chips, frisdrank, snelvreetschuren, streamingdiensten enz) of gaan we weer met ons hoofd onder een handdoekje zitten en zeggen dat het allemaal heel erg is maar doen we vervolgens weer geen ene reet?
Vergeet Gilette niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef maily het volgende:
Heb je dan helemaal geen moreel kompas?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha nee.
Ik over 2 weken zelfs lekker naar Amerika
Amerika
Heb je wel al je social media accounts met ze gedeeld?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha nee.
Amerika
Jammer genoeg is je Fok account gedeeld met de FBIquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha nee.
Amerika
Welke landen boycot jij allemaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het eerste weekdier is gesignaleerd.
Juist wel. Daarom ga ik individuen niet afrekenen op hun etniciteit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen moreel kompas?
Alle landen waarvan het niét gebruiken van de producten en of diensten uit/van die landen geen ongemak veroorzaken in het dagelijkse leven natuurlijk, want dan houden de principes op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke landen boycot jij allemaal?
Hoop dat ze je aanhouden bij de grensquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha nee.
Amerika
Log uit danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:04 schreef CarbonC het volgende:
Na aggressor Trump zijn zoveelste aggressieve en onwettige actie: wordt het niet tijd om Amerikaanse producten te boycotten? Zeker ook omdat de VS actief de EU wil sabotteren (wat je er ook van vindt: daar gaat de VS niet over), waarschijnlijk omdat de EU als enige de disporportionele macht en beïnvloeding van Amerikaanse Big-Tech wil beperken.
Dus: boycotten van Amerikaanse producten (chips, frisdrank, snelvreetschuren, streamingdiensten enz) of gaan we weer met ons hoofd onder een handdoekje zitten en zeggen dat het allemaal heel erg is maar doen we vervolgens weer geen ene reet?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen moreel kompas?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Heb je wel al je social media accounts met ze gedeeld?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer genoeg is je Fok account gedeeld met de FBI
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aanhouden bij de grens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |