quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:19 schreef Mikeytt het volgende:
Dry January.Mensen die niet snappen dat alcohol een desinfectant is en dus gezond.
Een stok achter de deur voor wat? Als je een alcoholist bent heb je wel wat grotere problemen dan je bezig houden met dry january.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:32 schreef Moeraskat het volgende:
Als dat de stok achter de deur is die ze nodig hebben, vooral doen. Maar ik lach mensen wel vanbinnen wat harder uit wanneer ze falen met 3x per week sporten indien ze op 1 januari beginnen dan op 24 maart.
lekker broertje eindelijk een keer wat anders dan die stacey.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:42 schreef de_boswachter het volgende:
Je zusje heeft dry januari niet gehaald. Man wat was ze gruwelijk nat vanavond.
Heb het niet over alcoholisten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:37 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Een stok achter de deur voor wat? Als je een alcoholist bent heb je wel wat grotere problemen dan je bezig houden met dry january.
Maar als je wilt minderen is het toch beter dat je dat gewoon willekeurig doet? Het moet toch vanuit jezelf komen denk ik danquote:
Ja, en dan doen ze dat na de feestdagen. Maar goed, dan is het alweer gauw carnaval, koningsdag en terrasjes weer en dan vervaagt het weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:46 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Maar als je wilt minderen is het toch beter dat je dat gewoon willekeurig doet? Het moet toch vanuit jezelf komen denk ik dan
Och liefjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |