abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219727194
De wereld is al zo verziekt.
Schrijf hier ff waar je trots op bent, wat je verwezenlijkt hebt, je nieuwste kledingsstuk, ...

En ik ga je complimenteren en een positieve boost geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cindy De Vuyst
  zaterdag 3 januari 2026 @ 08:40:58 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219728860
voor mijn collega's, @vogeltjesdans @Viesdik @Hyaenidae

vanwege 't leed in de samenleving via de petrochemie is de lucht vervuild en arm aan zuurstof, alleen in de diepste metrotunnels krijg je nog 'n zuurstofgehalte dat lijkt op dat van de middeleeuwen.

daarom hebben we besloten met de geograniseerde misdaad, draaideurcriminelen en de corrupte financiële wereld dat we wereldwijd massaal euthanasiepatiënten naar the american jungle gaan sturen om 12 uur per dag 7 dagen per week coca te plukken

daarbij genomen 't feit dat vrouwen vaginaal/clitoraal kunnen klaarkomen tijdens fietsen brengt dit moment naar 'n hoogtepunt en 'n punt van stilstand, de realiteit dringt door bij de massa, vrouwen komen fietsend klaar, wat zeg je ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_219730922
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 08:40 schreef sturmpie het volgende:
voor mijn collega's, @:vogeltjesdans @:viesdik @:hyaenidae

vanwege 't leed in de samenleving via de petrochemie is de lucht vervuild en arm aan zuurstof, alleen in de diepste metrotunnels krijg je nog 'n zuurstofgehalte dat lijkt op dat van de middeleeuwen.

daarom hebben we besloten met de geograniseerde misdaad, draaideurcriminelen en de corrupte financiële wereld dat we wereldwijd massaal euthanasiepatiënten naar the american jungle gaan sturen om 12 uur per dag 7 dagen per week coca te plukken

daarbij genomen 't feit dat vrouwen vaginaal/clitoraal kunnen klaarkomen tijdens fietsen brengt dit moment naar 'n hoogtepunt en 'n punt van stilstand, de realiteit dringt door bij de massa, vrouwen komen fietsend klaar, wat zeg je ?
Ik heb mijn best gedaan... echt
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 15:33:50 #4
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219732734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:47 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ja dus nu komt 't moment dat de mannen wereldwijd de vrouwen the cold shoulder geven, negeren, zij is de schuld, je mama heeft 't gedaan
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')