Waarom niet, jij bent toch ook een hoax?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:13 schreef Hetekip het volgende:
Wat bedoel je met global warming gelul? Besef je je hoe weinig het sneeuwt in Nederland ten aanzien van vroeger. Waarom denk je dat er nooit meer een Elfstedentocht is? Of is de Elfstedentocht een hoax?
Bedankt, Hans.quote:
Komt door de te hete kip !quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:13 schreef Hetekip het volgende:
Wat bedoel je met global warming gelul? Besef je je hoe weinig het sneeuwt in Nederland ten aanzien van vroeger. Waarom denk je dat er nooit meer een Elfstedentocht is? Of is de Elfstedentocht een hoax?
Denk je dat ik nou nog naar buiten ga, Harie kanarie?quote:
Dat is voor de camouflage, anders kunnen jullie me volgen.quote:
Rijden jullie allemaal nog fossiel????quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Begint het zo ram om half 5 (ja ik werkte vandaag want ik heb vet hard voor de zaak) te sneeuwen wie ne noob.
Loop ik zo van mijn werk naar de auto, alles wit. Weg wit, auto wit, ik wit, alles wit. Nathan Bedford Forrest zou er jaloers op zijn.
[ afbeelding ]
En niet even een witte kerst regelen he. Neeeeeuh dat kan weer niet. Ik ga een klacht indienen bij het knmi
Mijn klacht is derhalve drievoudig:
- door kutweer naar huis moeten rijden
- die white privilege uitvreters hoor je nu niet
- nu hoor je ze niet he, met hun global warming gelul
Willen we nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is voor de camouflage, anders kunnen jullie me volgen.
En dat kan nu niet? Het spoor lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is voor de camouflage, anders kunnen jullie me volgen.
Wat is dat ding voorbij de armsteun? Is dat een dildo?quote:
Sportief pookjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat is dat ding voorbij de armsteun? Is dat een dildo?
Waar denk je dat de naam van COCKwhale vandaan komt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat is dat ding voorbij de armsteun? Is dat een dildo?
Ze zeggen dat @Cockwhale een penis heeft zo groot als een walvis en daar komt zijn naam vandaan, dit heb ik vernomen van je zusje.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam van COCKwhale vandaan komt.
mannetje is geobsedeerd door cocks iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar denk je dat de naam van COCKwhale vandaan komt.
Kom zuigen dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mannetje is geobsedeerd door cocks idd
altijd proberen te verbergen met hetzelfde "grapje"
Gozer sucked elke dag aan mijn cock terwijl ik zijn zusje laat squirten hmmmmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mannetje is geobsedeerd door cocks idd
altijd proberen te verbergen met hetzelfde "grapje"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |