Hoezo kent het Rilland niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leurquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo kent het Rilland niet.
Wel leuk dat ie de naam Rijsel wel goedkeurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leur
ja ook jammer iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leur
die is wel erg leukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie de naam Rijsel wel goedkeurt.
Ik had een hele obscure van precies 1 miljoen (plus een beetje). Zou goed kunnen dat je die niet hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 4 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
Denk dat dat allemaal van die betonnen hellholes in Rusland zijn waar je geen idee hebt hoe groot ze zijn.
Er zijn grotere plaatsen die ie niet kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo kent het Rilland niet.
Ja was ik ook al tegenaan gelopen idd, Stede Broecquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had hier ook allemaal plaatsen die hij niet herkende. En de overkoepelende gemeente ook niet. Dus weet niet wat de regels dan precies zijn.
Kaatsheuvel kent ie ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn grotere plaatsen die ie niet kent.
Ja precies die iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was ik ook al tegenaan gelopen idd, Stede Broec
Kaatsheuvel niet kennen is wonderlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kaatsheuvel kent ie ook niet.tss
Hoogkarspel ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies die idd
Bovenkarspel en Grootebroek kende hij niet. Lutjebroek wel. Die drie samen vormen stede Broec. Ook onbekend.
Ja uhmmm??
Westwoud wel dacht ikquote:
Zeuvenbultenland kent ie ook al nietquote:
veenhuizen welquote:
Zo had ik ook Crete (Kreta) dat opeens in Italië ligt en Akropolis ligt plots in Oekraïnequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
veenhuizen wel
Leek in NL kent hij ook niet. komt hij in UK uit
Dat zijn geen plaatsnamenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo had ik ook Crete (Kreta) dat opeens in Italië ligt en Akropolis ligt plots in Oekraïne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |