abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:42:37 #1
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219721783
Welk spel speel je momenteel op jouw Nintendo console?

Welk spel heb je liggen maar speel je liever samen maar je hebt niemand om dit samen te doen?
Tijd om af te stoffen, wellicht is hier iemand wel enthousiast om dit op te pakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk spel heb je onlangs gekocht en wil je met andere FOK!’ers samen doen?

Geef ook aan welk nintendo console je hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 13:58:52 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219751728
Zelda, BOTW :) (switch 2)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219763799
A-Train: All Aboard Tourism, die heeft sinds vorige maand een Switch 2 update gekregen.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 19:53:56 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219763827
Oh dit is Nintendo. Excuses.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219764160
Split Fiction op de Series X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219764168
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219823183
Ik ben sinds het weekend begonnen (weer) aan Scarlet en Violet (Pokemon dus). Op mijn Switch lite.

Ooit begonnen aan dit spel, maar nooit heel ver gekomen. Raakte beetje klaar met de Switch en die had drift problemen dus dat irriteerde mij ook meer en meer.

Ben overigens net als TS. Ik heb geen nieuwe game consoles (laptop, PS4 en Switch Lite) en kan dus geen nieuwere games spelen.
Omdat het allemaal oudere games zijn ben ik er snel op uitgekeken. En zo circuleer ik door mijn games heen. Na paar maanden andere games denk ik dan: Oh, dat is wel even leuk. Om dan weer een maandje dat te spelen.
  Eindredactie Games dinsdag 13 januari 2026 @ 14:31:45 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219825332
Darkest Dungeon II (solo, net de laatste Kingdoms-quest, The Crimson Court, uitgespeeld)
Helldivers II (met twee collega's vaak 's avonds nog even democratie brengen)
Resident Evil 4 Remake (solo, permadeath randomizer op Professional)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 13 januari 2026 @ 14:32:12 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_219825334

Nouja, Darkest Dungeon II is er ook voor de switch 8-)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_219844213
Ik heb een switch met toegang tot alle games maar elke keer als ik er even op speel verlang ik weer terug naar mijn PC ;(

Uiteindelijk is het een mario party en smash bros machine voor als er bezoek is. Ondanks dat ik mij jarenlang heb vermaakt met Gameboy, Nintendo, Super Nintendo N64 (op emulator :P ), gamecube en Wii is Nintendo gewoon niet meer zo voor mij. Elke "topgame" op de switch die ik opstart verveelt me binnen een kwartier.
Conscience do cost.
pi_220022857
Leuk om te zien wat iedereen speelt! Ik ben zelf ook weer even in Zelda (BOTW) gedoken op de Switch, blijft een klassieker. Maar als ik even snel wat anders tussendoor wil doen zonder al te veel focus, klik ik meestal wat rond op Cookie Clicker 2 (https://cookie-clicker2.com). Heerlijk verslavend voor even tussendoor. Benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die van die idle/clicker games houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')