quote:AI-overzicht
"India BNP 2025" refers to two main topics: the BNP Paribas Open tennis tournament (held March 2025) with India's strong performance and growth narratives, and the Bangladesh Nationalist Party (BNP) political dynamics involving India, particularly after Khaleda Zia's passing, hinting at potential rapprochement and shifts in regional politics in late 2025 and heading into 2026
. It also touches on India's robust economic growth in FY 2025-26, exceeding 8%, and reforms discussed by PM Modi, all analyzed by BNP Paribas experts. .
India is druk met Pakistan , Oekraine, dat kleine land ,weten ze helemaal niet waar dat ligtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:32 schreef Elan het volgende:
En besef dat Modi is de grootste Putinpijper die er bestaat. Niet vies om de Russische economie van miljarden te voorzien.
Als je soms van die eet filmpjes daar op straat voorbij ziet komen zou ik waarschijnlijk ook de hele dag aan de race zitten en op straat moeten poepen omdat de wc te ver isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:39 schreef Caland het volgende:
En nog steeds poepen ze er op straat
@:zipportal
A. Die link is van maart 2025.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:21 schreef michaelmoore het volgende:
India is het global productieland aan het worden nu werknemers in China te oud en te duur worden,
Europa staat nagenoeg stil door de talrijke subsidies en toeslagen waarmee we onszelf vetmesten en louter als gigantische consument fungeren
Ook de USA is nog slechts een continent met vooral veel daklozen en drugsaddicts die zichzelf isoleert van de rest van de wereld als voorbereiding op een dictatuur status
https://globalmarkets.cib(...)ancial%20year%202025
[..]
omdat ik in de search BNP meenam ipv GDPquote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
A. Die link is van maart 2025.
B. Waarom een AI-overzicht tonen waar meer dan de helft van het bericht gaat over een tennistoernooi en een politieke partij in Bangladesh?
quote:What is the GDP growth rate of India in 2026?
Further, the RBI revised its GDP growth forecast upward by 50 basis points to 7.3 per cent in 2025-26 and revised its average inflation forecast for 2025-26 downwards by 60 basis points to 2.0 per cent in its latest December monetary policy review.26 dec 2025
in 2050 is ook India de USA ver voorbijquote:Is India's 8.2% growth rate sustainable?
India's Economic Overview
India's recent GDP figures highlight significant economic growth, with a projected output of ?48.63 lakh crore in one quarter, marking an 8.2% increase.
This indicates sustained economic momentum rather than a mere post-pandemic recovery.11 dec 2025
quote:What is the future GDP of India in 2050?
Experts believe that India's GDP will surpass USD 30 trillion by 2050.
These numbers show great optimism for India's future.
One of the leading industrialists in India has predicted that India will add USD 1 trillion in GDP every 18 months in the next decade.8 apr 2025
Je zou bijna denken dat het wijsheid zou zijn om Rusland in te binden ipv af te stoten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:32 schreef Elan het volgende:
En besef dat Modi is de grootste Putinpijper die er bestaat. Niet vies om de Russische economie van miljarden te voorzien.
US keren ons de rug toe.
China boeit het allemaal niks.
Europese continent is fucked.
Dat is lang geprobeerd en heeft tot dit geleid.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het wijsheid zou zijn om Rusland in te binden ipv af te stoten.
Pogingen daartoe zijn mede gefrustreerd door de VS.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is lang geprobeerd en heeft tot dit geleid.
De steden in India zijn mijn voorstelling van de hel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als je soms van die eet filmpjes daar op straat voorbij ziet komen zou ik waarschijnlijk ook de hele dag aan de race zitten en op straat moeten poepen omdat de wc te ver is
En dat is een wauw!-factor?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 11:35 schreef michaelmoore het volgende:
in 2050 is ook India de USA ver voorbij
dat duurt niet zo lang meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik had vijf jaar geleden gedacht, dat de economische ontwikkeling van India sneller zou gaan. India is nog steeds Duitsland niet gepasseerd.
De US kan ons wel de rug toekeren maar dan helpen ze zich zelf ook enorm in de puin qua export, EU alleen al is 20 keer groter qua economie dan Rusland.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:32 schreef Elan het volgende:
US keren ons de rug toe.
China boeit het allemaal niks.
Europese continent is fucked.
Shotje Ganges water hequote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:34 schreef Twiitch het volgende:
Op google earth een willekeurige stad in India uitkiezen en dan kijken wie het snelste een drol kan vinden. Verliezer drinkt een shotje.
je kunt er wel mensen zien die gebitten van overleden personen verkopenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:34 schreef Twiitch het volgende:
Op google earth een willekeurige stad in India uitkiezen en dan kijken wie het snelste een drol kan vinden. Verliezer drinkt een shotje.
Dat heb ik tot in de jaren 80 ook wel op het Waterlooplein gezien, en mijn opa wilde altijd de tanden van de kleinkidneren hebben, die lijmde hij met bisonkit in zijn kaak, ik verzin het niet!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je kunt er wel mensen zien die gebitten van overleden personen verkopen
https://www.youtube.com/shorts/Ca-Evn2OF8Q?feature=share
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heb ik tot in de jaren 80 ook wel op het Waterlooplein gezien, en mijn opa wilde altijd de tanden van de kleinkidneren hebben, die lijmde hij met bisonkit in zijn kaak, ik verzin het niet!
Dat filmpje is wat anders, dat is iemand die kunstgebitten aanmaakt, je ziet dat aan die afdrukken, dat zijn mallen om de gebitten te maken, en het spul waarin hij roert is het stollingsmiddel wat je in je bek gegoten krijgt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je kunt er wel mensen zien die gebitten van overleden personen verkopen
https://www.youtube.com/shorts/Ca-Evn2OF8Q?feature=share
Bekijk deze YouTube-video
Heb dezelfde indruk. Een jaar of 10 ervaring met expats hier in de software ontwikkeling, kwaliteit is in het algemeen ondermaats en ermee communiceren is nogal vervelend. Vind zelf dat ze hier niks te zoeken hebben, en het rechtvaardigt zeker niet de maatschappelijke druk (zorg, huisvesting, onderwijs kinderen enz), het niveau van output wat ze doorgaans leveren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:22 schreef raptorix het volgende:
Als je je hele land in 15 jaar qua omgeving de tyfus in wilt helpen is dit wel de manier, India is helemaal niet zo een succesvol land, het is een kunstmatig land wat toevallig profiteert van goedkopere lonen, en het zijn nou ook niet de meest bijster slimme mensen, zelden zo een mokerdom volk mee gemaakt, kunnen alleen maar dingetjes uit hun hoofd leren.
Reken dat eens goed uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
De US kan ons wel de rug toekeren maar dan helpen ze zich zelf ook enorm in de puin qua export, EU alleen al is 20 keer groter qua economie dan Rusland.
Ik hoef niks uit te rekenen, ik stel gewoon feitelijk een getal vast, in 2021 was het naar Rusland ~$6.4 miljard, naar de EU 272 Miljard, en je Putin Gepijp mag je in je eigen topic doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken dat eens goed uit.
Hoe groot is de Russische economie? Hoe groot is de EU economie?
Deel de EU economie door de Russische economie en vergelijk dat antwoord eens met wat je zojuist zei.
Van jouw cijfers klopt helemaal niks! Pak even een rustig momentje voor jezelf om de getallen op te zoeken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik hoef niks uit te rekenen, ik stel gewoon feitelijk een getaal vast, in 2021 was het naar Rusland ~$6.4 miljard, naar de EU 272 Miljard, en je Putin Gepijp mag je in je eigen topic doen.
Er zat een kleine typo in het laatste woord is niet economie maar export, nou nou poe poe kon je dat zelf niet even bedenken/corrigeren? Nou snel je Roebeltjes aan ome Poet vragen en er een gezellige middag van maken in de kinderdisco.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van jouw cijfers klopt helemaal niks! Pak even een rustig momentje voor jezelf om de getallen op te zoeken.
En dat andere laat ik maar even voor wat het is.
NB we hebben het over de economie. Je stelt dat die 20 maal zo groot is.
INSTANT!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hoe snel zou je daarna op de pot sterven
GDP van Ruzzia is net groot als dat van Nederland en Belgie samenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken dat eens goed uit.
Hoe groot is de Russische economie? Hoe groot is de EU economie?
Deel de EU economie door de Russische economie en vergelijk dat antwoord eens met wat je zojuist zei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |