Ik ook!quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak er maar een DUBBEL feest van, want dit jaar ook 15 jaar op FOK!
Schuif je kut feest maar in je holquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef einzeinz het volgende:
Dit jaar zit ik 15 jaar op FOK! Dat is 14,5 jaar langer dan dat ik op je mama zat!
Ja... Feliciteer mij maar dat ik het zo lang met jullie uithou, dat is echte liefde toch?![]()
Feestje volgt eind mei/begin juni want dan is het echt 15 jaar.
Zal bij @:Yvonne of @:Danny thuis zijn maar dat wisten ze toch 5 seconden geleden niet. Nu dus wel!
Geef ff een duimpje om te laten weten of je komt naar mijn verjaardagsfeestje.
bijna Welcome to the club!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:32 schreef vosss het volgende:
Nog een half jaar en ik zit er 25 jaar op.
Gefeliciteerd vriendquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak er maar een DUBBEL feest van, want dit jaar ook 15 jaar op FOK!
Hoe schuif je een kut in een hol?quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Schuif je kut feest maar in je hol
Bijna op FOK!-pensioen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:32 schreef vosss het volgende:
Nog een half jaar en ik zit er 25 jaar op.
Daar aan twijfelenquote:
Jij dit jaar 26 jaar! Wat een prestatie! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
bijna Welcome to the club!!
Maar in deze tijd is 15 jaar toch wel knap hoor, zeker als je nog actief bent!
Gefeli dan maar!
Zijn er wel meer uit die tijd nog actief hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
bijna Welcome to the club!!
Maar in deze tijd is 15 jaar toch wel knap hoor, zeker als je nog actief bent!
Gefeli dan maar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |