Je bron is tamelijk pessimistisch ingesteld, buienradar gaat vooralsnog van Max -5 uur snachtsquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hmmm, veel sneeuw, Harmonie komt met 30 cm in de meest recente 15z run, met wat opklaringen zou het lokaal -15 graden kunnen worden volgende week. Ligt er wel aan of de sneeuw blijft liggen. Als de sneeuwval wordt overschat of het wegsmelt, dan blijft het beperkt tot matige vorst.
Wat ben je toch ook weer zielig.quote:
Oke excusesquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook weer zielig.
Het ligt eraan waar en of er sneeuw valt, EC laat het bijvoorbeeld afkoelen tot -17 graden in Maastricht.
[ afbeelding ]
Bijzonder.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:37 schreef Sorella het volgende:
Heerlijk weer vind ik, ik lig nog steeds onder mijn zomerdekbedje met het raam open en de radiator uit, van mij mag dit 365 dagen per jaar s'avonds (zonder de gladheid).
Oh volgens mij was het -3 in den helder.
Heftig hoor, je zat er maar 40% naastquote:Op zondag 11 januari 2026 13:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Was te bewolkt afgelopen nacht voor zeer strenge vorst, het is wel -11.6 graden geworden in Eelde.
Vries je dan niet dood met deze temperaturen?quote:Op zondag 11 januari 2026 19:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat deken is wel bijzonder ja. Ik slaap nooit onder een dekbed.
Ik sterf boven de 20 graden. Dus neequote:Op zondag 11 januari 2026 20:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vries je dan niet dood met deze temperaturen?
Wat begrijp je niet aan 'mogelijk'?quote:Op zondag 11 januari 2026 18:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heftig hoor, je zat er maar 40% naast
1 nachtje -12 en dat was het dan wel
Ja kut, ik wilde deze inkopper ook al maken!quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:47 schreef Starhopper het volgende:
Strenge vorst voor je toppa:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal man, het was een bijzonder strenge vorst voor nederland en redelijk unieke hoeveelheid sneeuw.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Heftig hoor, je zat er maar 40% naast
1 nachtje -12 en dat was het dan wel
Hihiquote:Op zondag 11 januari 2026 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, ik wilde deze inkopper ook al maken!
Hier ook, kan niet slapen met de ramen gesloten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |