Machtig mooi.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZeeschildpaddenLaatst ook weer veel gezien met duiken en snorkelen. Dat zijn zo'n rustgevende beestjes, kan er uren naar kijken hoe ze al dobberend rustig hun zeegras eten
Dat red ik niet met heen en weer rijden. Moet over anderhalf uur weg hier.quote:
Er is niet zoiets als teveel gegeten. Gekke balliequote:
jawel zit volquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat red ik niet met heen en weer rijden. Moet over anderhalf uur weg hier.
[..]
Er is niet zoiets als teveel gegeten. Gekke ballie
quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga nog voor de laatste oliebollen
Oliebollen en nog eens oliebollen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu even snel naar de supermarkt, want m'n huisvrouwenbestaan faalt nu al. Geen avondeten in huis.
Ben je huisvrouw tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu even snel naar de supermarkt, want m'n huisvrouwenbestaan faalt nu al. Geen avondeten in huis.
Dan heb je genoeg gegeten voor nuquote:
Wij hier ook zoquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tradwifequote:
Ik heb welgeteld 1 oliebol op, en die was niet eens lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan zou ik er ook maar eentje eten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 oliebol op, en die was niet eens lekker
Zullen we een tradwife voor je zoeken? Daar schijnt sociale media van over te lopen tegenwoordigquote:
Goed voornemen!quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we een tradwife voor je zoeken? Daar schijnt sociale media van over te lopen tegenwoordig
Had ik toch niet van social media af moeten gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we een tradwife voor je zoeken? Daar schijnt sociale media van over te lopen tegenwoordig
Die met lange zwarte rokken mogen toch helemaal niet op internet, dus niks aan het handjequote:Op donderdag 1 januari 2026 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik toch niet van social media af moeten gaan
Volgens mij moet Buda gewoon af en toe een paar dagen in de bible belt gaan wandelen, met een smooth praatje die vrouwen aanspreken en hopplakee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die met lange zwarte rokken mogen toch helemaal niet op internet, dus niks aan het handje
Maar mogen die zomaar naar buiten toe dan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet Buda gewoon af en toe een paar dagen in de bible belt gaan wandelen, met een smooth praatje die vrouwen aanspreken en hopplakee.
Huisje van CL even huren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet Buda gewoon af en toe een paar dagen in de bible belt gaan wandelen, met een smooth praatje die vrouwen aanspreken en hopplakee.
Dan wordt het het Woord van Buda verkopen aan de deurenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar mogen die zomaar naar buiten toe dan?
"Wil je trouwen of niet sis"quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wordt het het Woord van Buda verkopen aan de deuren
Of toch een keertje CL aan de haak slaanquote:
Mijn sociale media loopt over van Goth girls.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Proficiat ouwe drankschuitquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankje flory![]()
![]()
de visite is weer weg, straks lekker roti maken
Die doen toch niet alle wifely duties?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:57 schreef UitStraling het volgende:
Tradwife? kun je dan niet gewoon beter een Golden Retriever kopen? (een teefje)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankje flory![]()
![]()
Ja maar daar kun je tenminste nog mee wandelen, tradwifes zitten de hele dag te Netflixen, lunchen met de kwebbeldinnetjes en te loeren naar de zwembadonderhoudsman.quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die doen toch niet alle wifely duties?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankje flory![]()
![]()
Is CL een tradwife?quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of toch een keertje CL aan de haak slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |