Hoe ging het met pombeer tijdens het vuurwerk gister?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Mijn zinsconstructies zijn standaard ruk en op weinig slaap al helemaal.
Sorry zeg.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef mschol het volgende:
ik lees het al, de meest deprimerende maanden komen er weer aan
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook welquote:
Komt denk ik idd puur door het weer.. koud weer en zon is fijner dan koud en regenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook wel
Och lieverd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo fucking sip de laatste tijd. Slaat echt helemaal nergens op.
We hebben in de gang gezeten en uiteindelijk best goed. Geen paniek verder. De avond duurde gewoon heel lang en ik vind het zelf ook gewoon persoonlijk een ontzettende kut avond en met hond erbij werd het niet beter.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe ging het met pombeer tijdens het vuurwerk gister?
Zingeving geeft wel wat serotonine ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:36 schreef bitterbal het volgende:
Moet idd een bezigheid gaan zoeken.
Snap ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je kan ook gewoon even tikken wat er zou moeten staan. Zou mij helpen. 99% van de tijd word ik alleen gewezen op de taalfout maar heb ik echt serieus geen idee wat er wel moet staan.
Geldt voor meer dingen in het leven. Zonder voorbeelden heb ik namelijk geen flauw benul wat men bedoelt.
Met deze mindset wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook wel
tja, moet je bij de KSC'ers wezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met deze mindset wel ja.
Godverdomme
Maar ik ben jarig in januariquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Awww. Maar gelukkig geen paniek iig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten en uiteindelijk best goed. Geen paniek verder. De avond duurde gewoon heel lang en ik vind het zelf ook gewoon persoonlijk een ontzettende kut avond en met hond erbij werd het niet beter.
Doen ze op werk ook altijd. Ja probeer beter te communiceren. Oke. Hoe dan? Kom eens met een voorbeeld, bespreek wat ik gedaan heb. Doe iets.quote:
Godzijdank zijn de mensen hier niet representatief voor Nederland.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je nu in Nl zou zitten zou je echt hard janken.
Ik bedoel het weer maakt mensen wel vrolijker
jawel maar had gehoopt dat wat minder op te reageren denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och lieverd.![]()
Kan idd wel hormonaal dingetje zijn. Als je tenminste echt niks weer waar het aan kan liggen.
Heeft het niets met die verloren vriendschap te maken?
Je komt zelf ook niet erg positief over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen zeg. Het is gewoon januari. Niets bijzonders. Je moet gewoon werken en er gebeurt weinig bijzonders. Net oktober ofzo.
Spreek anders ff voor jezelfquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Na de eerste week "beste wensen" gedoe dat niemand meent, maar meer een gewoonte dingetje is. Is het gewoon lekker een maand zonder bijzonderheden en kan gewoon lekker het normale leven weer opgepakt worden.
Heerlijk. Maar nee laten we doen alsof het de langste en depri maand ever is.
Nee.
Heerlijk dat al die feestdagen en andere gedoetjes voorbij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |