Wie wil er nou geen tradwife?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee tradwife's doen het hele huishouden met veel plezier toch?![]()
Ik ga gewoon op zoek. Heb al een mooie tekst.
Ik stel u voor:
Buda, een rustige man van degelijke makelij. Welbespraakt zonder overdreven poeha, en in zijn vrije uren een fervent wandelaar.
Waar is Buda naar op zoek?
Een tradwife van klassieke huize: lange zwarte rok, het haar voorbeeldig in een knotje, en een uitstraling die zegt “orde is ook gezellig”. Iemand die het huishouden niet ziet als onderdrukking, maar als een kunstvorm, en die begrijpt dat stilte soms het hoogste goed is.
Wat krijgt u ervoor terug?
Een betrouwbaar heerschap, koffie met een wolkje melk op vaste tijden, gesprekken met volledige zinnen, en wandelingen waarbij zelfs de eenden respectvol worden gegroet.
Geen haast, geen hysterie - wel rust, regelmaat en een vleugje ouderwetse waardigheid.
Interesse? Stuur een DM naar kwiwi!
@:budapestenaar 2026 wordt jouw jaar![]()
Toos Werkloos nu.quote:
Is dit een verkapte sollicitatie voor buda's tradwife?quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:28 schreef kwiwi het volgende:
Moest zelf lachen om "orde is ook gezellig", want zo beschreef een vriendin me laatst![]()
Nee, heb al een man van 2 meter die graag in Boedje zitquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een verkapte sollicitatie voor buda's tradwife?
En die ook graag taartjes eetquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb al een man van 2 meter die graag in Boedje zit
Gergely-Istvánquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, heb al een man van 2 meter die graag in Boedje zit
Misschien is Buda al wel gewoon stiekem Gergi en wonen ze ergens in Klein-Zwitserland in Limburg en houden ze ons al de hele tijd in het ootjequote:Op donderdag 1 januari 2026 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een verkapte sollicitatie voor buda's tradwife?
Eerst even een tijdje sabbatical, even de tijd nemen om te bedenken wat ik wil en aan mezelf werken enzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zoek naar wat anders, of blijf je even huisvrouw?
Woahquote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is Buda al wel gewoon stiekem Gergi en wonen ze ergens in Klein-Zwitserland in Limburg en houden ze ons al de hele tijd in het ootje
quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is Buda al wel gewoon stiekem Gergi en wonen ze ergens in Klein-Zwitserland in Limburg en houden ze ons al de hele tijd in het ootje
Oeh gevaarlijk, je bent zo 5 jaar verder met 3 katten en stoeltje voor de deur.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst even een tijdje sabbatical, even de tijd nemen om te bedenken wat ik wil en aan mezelf werken enzo.
En inderdaad knutselen.
Nah, allergisch voor katten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh gevaarlijk, je bent zo 5 jaar verder met 3 katten en stoeltje voor de deur.
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hooguit 2-3 weken ontspannen, daarna wordt het depressie.
Gewoon lekker werken!
Hoax!quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staatsloterij wilde mij maar een tientje gevenquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:06 schreef kwiwi het volgende:
Postcodekanjer valt in Gelderse Tiel. Geen nieuwe miljonairs hier dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |