SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Waarom huilend?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Zat net huilend op de scooter![]()
Kijk nu naar de zonsondergang op het strand. Erg mooi vandaag
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Zat net huilend op de scooter![]()
Kijk nu naar de zonsondergang op het strand. Erg mooi vandaag
lachenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: ik geloof wel in reincrematie
![]()
Trendsetterquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Is heel lastig ja, kan je beter een goede camera voor gebruiken. Je houdt echt makkelijk last van zweem met die telefoonsquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Met de iPhone krijg je nooit de ware kleuren op beeld. Jammer is dat
quote:
Schatje hè?quote:
Zou wat zijn zeg. Wordt je herboren en gelijk gecremeerdquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Niet mijn probleem. Ga zelf weg. En probeer eens niet zo'n kutpersoon te spelenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik leef op ongeveer 4 uur slaap. Ga weg
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo fucking sip de laatste tijd. Slaat echt helemaal nergens op.
Patat moet je ook twee keer bakken voor het klaar is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg. Wordt je herboren en gelijk gecremeerd
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Patat moet je ook twee keer bakken voor het klaar is.
Tijd voor wat veranderingen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja hoop het nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd voor wat veranderingen?
Of is het een vroege menopauze?
Als je nu in Nl zou zitten zou je echt hard janken.quote:
het weer helpt nog niet echt meequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:36 schreef Lovely het volgende:
Straks even een ommetje maken, hopen dat het een beetje droog is dan
Jeetjequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ga zelf weg. En probeer eens niet zo'n kutpersoon te spelen
Zag heel even de zon, maar daarna kwamen er al weer grijze wolken aan met regen erinquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het weer helpt nog niet echt mee
Hoe ging het met pombeer tijdens het vuurwerk gister?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Mijn zinsconstructies zijn standaard ruk en op weinig slaap al helemaal.
Sorry zeg.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:38 schreef mschol het volgende:
ik lees het al, de meest deprimerende maanden komen er weer aan
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook welquote:
Komt denk ik idd puur door het weer.. koud weer en zon is fijner dan koud en regenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook wel
Och lieverd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten en uiteindelijk best goed. Geen paniek verder. De avond duurde gewoon heel lang en ik vind het zelf ook gewoon persoonlijk een ontzettende kut avond en met hond erbij werd het niet beter.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe ging het met pombeer tijdens het vuurwerk gister?
Zingeving geeft wel wat serotonine ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:36 schreef bitterbal het volgende:
Moet idd een bezigheid gaan zoeken.
Snap ikquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je kan ook gewoon even tikken wat er zou moeten staan. Zou mij helpen. 99% van de tijd word ik alleen gewezen op de taalfout maar heb ik echt serieus geen idee wat er wel moet staan.
Geldt voor meer dingen in het leven. Zonder voorbeelden heb ik namelijk geen flauw benul wat men bedoelt.
Met deze mindset wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dit topic zo lees is januari sowieso de meest deprimerende maand en februari misschien ook wel
tja, moet je bij de KSC'ers wezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met deze mindset wel ja.
Godverdomme
Maar ik ben jarig in januariquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Awww. Maar gelukkig geen paniek iig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten en uiteindelijk best goed. Geen paniek verder. De avond duurde gewoon heel lang en ik vind het zelf ook gewoon persoonlijk een ontzettende kut avond en met hond erbij werd het niet beter.
Doen ze op werk ook altijd. Ja probeer beter te communiceren. Oke. Hoe dan? Kom eens met een voorbeeld, bespreek wat ik gedaan heb. Doe iets.quote:
Godzijdank zijn de mensen hier niet representatief voor Nederland.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |