abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219708701
Daar istie weer! Ik was even benieuwd naar jullie hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar. Aangezien het nu echt 2026 is, kan ik die vraag wel stellen.

Mijn hoogtepunten waren:
- Een prachtige reis naar Bosnië. Wat een mooi land; mooie herinneringen gemaakt en heel veel gezien.
- Een vast contract mogen tekenen bij mijn werkgever.
- Een nieuwere auto kunnen kopen, waar ik dagelijks plezier van heb.

Helaas bracht 2025 ook wat dieptepunten met zich mee:
- De verwachte voortgang van mijn zomerhuis kwam bijna stil te staan.
- Ik moest afscheid nemen van de drie mensen van wie ik het meest hield en mijn eigen pad weer bewandelen.

Gelukkig vallen de dieptepunten qua hoeveelheid wel mee maar is het verdriet er niet minder om, iedere dag maak ik een stapje voorwaarts en gaat het beter. We blijven uitermate positief natuurlijk! :Y

Wat waren jullie hoogte- en dieptepunten?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219709231
quote:
17s.gif Op donderdag 1 januari 2026 08:42 schreef Chandler het volgende:
Daar istie weer! Ik was even benieuwd naar jullie hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar. Aangezien het nu echt 2026 is, kan ik die vraag wel stellen.

Mijn hoogtepunten waren:
- Een prachtige reis naar Bosnië. Wat een mooi land; mooie herinneringen gemaakt en heel veel gezien.
- Een vast contract mogen tekenen bij mijn werkgever.
- Een nieuwere auto kunnen kopen, waar ik dagelijks plezier van heb.

Helaas bracht 2025 ook wat dieptepunten met zich mee:
- De verwachte voortgang van mijn zomerhuis kwam bijna stil te staan.
- Ik moest afscheid nemen van de drie mensen van wie ik het meest hield en mijn eigen pad weer bewandelen.

Gelukkig vallen de dieptepunten qua hoeveelheid wel mee maar is het verdriet er niet minder om, iedere dag maak ik een stapje voorwaarts en gaat het beter. We blijven uitermate positief natuurlijk! :Y

Wat waren jullie hoogte- en dieptepunten?
Mooie hoogte punten Chandler, ^O^

Drie mensen die wegvallen waar je van houdt is ook zwaar, fijn dat je wel je Positiviteitbehoudt. Daar kom je het verste mee.

Ik heb niet echt hoogte of diepte punten gehad dit jaar.
Sta zelf nooit zo lang stil bij dingen die niet goed gegaan zijn of dingen die mij overkomen zijn.
Het lost niets op.
Vandaar dat ik het dus minder ervaar als hoogte of diepte punt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219709326
Kan het niet perse opsommen maar 2025 was nou niet echt heel geweldig. Was het intens slecht ? Nee dat nou ook weer niet, maar kijk er niet perse met een goed gevoel op terug.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219709358
2025 begon voor mij met een dieptepunt, namelijk dat mijn vader opgenomen werd in het ziekenhuis, eerst heel ziek was (sepsis), toen langzaam opknapte, zijn verjaardag vierde in het ziekenhuis, en toen plots weer heel ziek werd (tweede sepsis) en onverwacht overleed.

Verder weinig echte hoogte- of dieptepunten. Een prima jaar, maar hoop voor 2026 op een beter jaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')