Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Eerste rondje hardlopen van het jaar zit er al opPrachtig weer hier, -10 en zon
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wast leuk gisternacht? Was geen drankfestijn aangezien je nu hardloopt al.
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe was het tijdens oud-nieuw voor hem?
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben in de gang gezeten van 18 tot half 2. Hij heeft in die uurtjes wel wat geslapen. Hij wilde niet plassen.
We hadden muziek aan ook.
Ik vond hem best rustig en ging beter dan verwacht, maar de knallen waren ook niet heel erg goed te horen door alles wat we gedaan hebben
Hij kan heel veel anders.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Wist niet dat de hond zelf de stoel heeft verplaatst.
Voor jou ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
De beste wensen allemaal, dat jullie wensen en voornemens uitmogen komen.
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen ook goede voornemens of zitten we alweer aan de oliebollen?
Dank je Bitterbalquote:
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bedquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn goede voornemen is om geen goede voornemens te hebben.
en ik lig nog half in bed
O gefeliciteerd Karzai een hele dikke knuffelquote:
Nooit meer werken en de rekeningen niet betalenquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat leeft denk ik ook niet zo in Swiss.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee lag gewoon op tijd in bed en ben om 12u even opgestaan om naar het vuurwerk te kijkenHoe was jouw feestje?
Neequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt dat niet onhandi, een helft in en een helft uit bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |