Hebben!quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Waren de after eight oliebollen lekker jongens
Hoe was het tijdens oud-nieuw voor hem?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond weer blij. Stoel staat weer op zijn vertrouwde plek.
regen regen regenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Eerste rondje hardlopen van het jaar zit er al opPrachtig weer hier, -10 en zon
Ik was er weer vroeg bij!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Af en toe komt @:Dven hier.
Die heeft een uur eerder dan ons nieuwjaar
Dan weet je wat je moet doen, goed sparen. En dan iets warms en moois uitzoeken en gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:34 schreef Karzai het volgende:
Danku, ben weer even in bed gaan liggen 54 inmiddels, volgend jaar ga ik naar een warm land
Ze reden op een gegeven moment met het waterkanon bij mij door de wijkquote:Op donderdag 1 januari 2026 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs hier is Nederland in het nieuws omdat het (weer) zo uit de hand liep met hulpdiensten bekogelen met vuurwerk, auto's in de fik, brand in kerk etc.![]()
Het verbod zal wel weinig uitmaken, de mensen die zich zo gedragen trekken zich er toch niks van aan. De pakkans is te klein en straffen te laag, als je dan per ongeluk toch gepakt wordt.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:34 schreef Karzai het volgende:
Danku, ben weer even in bed gaan liggen 54 inmiddels, volgend jaar ga ik naar een warm land
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen, goed sparen. En dan iets warms en moois uitzoeken en gaan
Hedwig is ook blij want ze kan en mag weer naar buiten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond weer blij. Stoel staat weer op zijn vertrouwde plek.
Hoi vriendjequote:
Heftig ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
dat is alles?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Mijn tuintafel zit helemaal onder het vuurwerktroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |