Ben dat wel gewendquote:
quote:Grote onrust woensdagavond op de kruising van de Meidoornstraat en Ahornstraat in Breda. Midden op de straat in de wijk Tuinzigt werden pallets en een auto in brand gestoken, waardoor een groot vuur ontstond. Politieagenten werden bekogeld met stenen, stoeptegels en molotovcocktails. Het liep dusdanig uit de hand dat de Mobiele Eenheid werd ingezet. Vijf mensen werden aangehouden.
https://www.bndestem.nl/1(...)vorig-jaar~af0921c8/
Ideaal om even alle rotzooi weg te blazen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:17 schreef LTVDK het volgende:
Het begint wel een beetje met intens kutweer trouwens dit jaar, keiharde wind en regen
Nooit van gehoord, maar klinkt als een kansenwijk?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:26 schreef LTVDK het volgende:
Tuigzigt heeft zijn naam ook weer eer aan gedaan hoor
[..]
Buiten aan het sporten?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:30 schreef dud0r het volgende:
Het is rustig in de sportschool voor half 12.
Waar zijn de goede voornemensmensen
Kansenwijkjequote:Op donderdag 1 januari 2026 11:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar klinkt als een kansenwijk?
quote:Schietpartijen, moorden en een verkrachting: Bredase wijk Tuinzigt vaak decor van ernstige misdrijven
Tuinzigt in Breda staat bekend als een wijk met een geschiedenis van ernstige criminaliteit, zoals schietpartijen en geweldsincidenten, en wordt genoemd als een van de 'Aandachtswijken' die gemeentelijke focus krijgen. Hoewel de wijk ook positieve aspecten heeft als oudere, groene wijk, is er sprake van criminaliteitsproblemen zoals overlast, inbraken en geweldsincidenten, waarbij recente gebeurtenissen (zoals rellen) de onrust onderstrepen, ondanks inspanningen van politie en gemeente.
oh jezusquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Oef toch al 40 doden daar in Zwitserland
ja elke dag willen we een foto zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nu ik had gezegd dat ik elke dag een kruiswoordpuzzel ga maken als goede voornemen, moet ik dat ook maar doen. Ga zo aan de eerste van het jaar beginnen
Ja heftigquote:
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
Oef toch al 40 doden daar in Zwitserland
Het regent hier en het is 4 graden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten aan het sporten?![]()
Hier was iedereen al weer volop aan het wandelen, hardlopen, mountainbiken, skiën etc. vanochtend.
Oh shit, de druk is nu extra hoogquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja elke dag willen we een foto zien
Eerder aan Kocani en Boekarestquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Inderdaad ja…quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Vuurwerk in een club in een kelder en voor zover ik begreep maar 1 vluchtweg. Doet me een beetje denken aan Volendam, al was dat niet in een kelder.
Lees het nieuws nu pasquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
quote:Zo begint 2026 in Nederland: twee doden, ‘ongekend’ veel politiegeweld, 12 minderjarige oogpatiënten en een uitgebrande kerk
https://www.ad.nl/binnenl(...)rande-kerk~af4297b3/
Ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 11:34 schreef Haags het volgende:
En toch heb ik geen positief gevoel over 2026. Wil de sfeer niet meteen bederven of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |