SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Jij ook reccequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes, veel lawaai.![]()
Gelukkig nieuw jaar Bal!
Hier gaat het nog steeds vrij hard door. 129 miljoen euro aan vuurwerk heb je niet zo afgestoken natuurlijk. Ondertussen stinkt het hier enorm en ben ik aan het hoesten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij ook recce![]()
Hier was het echt luxe! denk dat ik zo 5 minuten lang vuurwerk hoorde. Ineens stil en toen af en toe nog een verdwaalde knal
komt de rook naar binnen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier gaat het nog steeds vrij hard door. 129 miljoen euro aan vuurwerk heb je niet zo afgestoken natuurlijk. Ondertussen stinkt het hier enorm en ben ik aan het hoesten.
wat doen de belgen met oud en nieuw?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef Flory- het volgende:
Hier werkelijk maar 1 knal net na middernacht, de straat was ook hele avond uitgestorven en er brandde nergens licht, heel weird.
Nu zalig in ons bedje maar ik kan nog niet slapen
Yes, heb de ventilatieroosters ook maar dichtgedaan. De rook van de hele stad komt over me heen met deze windrichting.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt de rook naar binnen?
weet je hoeveel vuurwerk er vorig jaar is verkocht?
Eten vooralquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat doen de belgen met oud en nieuw?
Jemig, dat klinkt niet normaalquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Yes, heb de ventilatieroosters ook maar dichtgedaan. De rook van de hele stad komt over me heen met deze windrichting.
Of eten of nouja vanalles.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kunnen dat geld ook gewoon uitgeven aan ledlampjes
oh wowquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:45 schreef Recce het volgende:
Vorig jaar was 118 miljoen aan vuurwerk, geloof ik.
lang niet zo leukquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:40 schreef bitterbal het volgende:
die mensen kunnen dat geld ook gewoon uitgeven aan ledlampjes
Jij ook scholquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:48 schreef mschol het volgende:
gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2026 iedereen 🤗
Voor jou ook een happy new year scholliequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:48 schreef mschol het volgende:
gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor 2026 iedereen 🤗
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |