Oneens, deze vind ik beter in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nah, die is gewoon kapotgedraaid, maar echt wel beter imo
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen echt nog 100x Dire Straits he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Sultans of Swing voor mij, mijn guitar hero bias is te groot (en ja die Alchemy versie ook, bohhh)quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Isorden het volgende:
Mijn favo blijft toch Telegraph Road, met daar heel héél dicht achteraan Sultans of Swing (en de versie op Alchemy Live is misschien wel het beste wat de band ooit heeft gedaan.)
En wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telegraph (stemplaat) staat wel ver bovenaan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Isorden het volgende:
Mijn favo blijft toch Telegraph Road, met daar heel héél dicht achteraan Sultans of Swing (en de versie op Alchemy Live is misschien wel het beste wat de band ooit heeft gedaan.)
Alchemy is gewoon broekje volledig kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sultans of Swing voor mij, mijn guitar hero bias is te groot (en ja die Alchemy versie ook, bohhh)
100x telegraph road en het is al nieuwjaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ook stemplaat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Telegraph (stemplaat) staat wel ver bovenaan ja
quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Daar weet @:PippenScottie alles vanIk dacht even dat dat een jonge George Baker wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Zo veel genot dat je het broekje in een zwart gat gooitquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alchemy is gewoon broekje volledig kwijt.
11x tubular bells en dan ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
100x telegraph road en het is al nieuwjaar
Wel een beetje veel en daar zit ook wel wat meuk tussen. Walk of Life vooral.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee dan?
oeh ja, dat is mijn favoriet. Die is pas echt kapotgedraaidquote:Op dinsdag 30 december 2025 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje veel en daar zit ook wel wat meuk tussen. Walk of Life vooral.
Haha nee, persoonlijk geen Julietten. Geen heel veelvoorkomende naam bij ons.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar ken je die persoonlijk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |