Jij wel, als je maar meer dan 40 cm mee brengt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:57 schreef Moass het volgende:
Mag ik komend jaar ook eens in je dotteke?
Beloofdquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wel, als je maar meer dan 40 cm mee brengt.
Dank je.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik dacht dat cre maar een saaie boel was, maar denk dat ik hier toch maar eens moet kijken.
Fijn 2026
Ik vind jou zo mooiquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je.
Ligt er aan wat je leuk vind. Staan mooie dingen hier.
Dank je wel Cup en dat het voor jou een jaar mogen worden waarin je weer sterker in je schoenen komt te staanquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
Fijne jaarwisseling en een goed nieuw jaar Dotteke
Dank je wel dat is gedeeltelijk al.dit jaar gelukt alleen met die dame wankel ik soms nogquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Cup en dat het voor jou een jaar mogen worden waarin je weer sterker in je schoenen komt te staan
Ik weet het lees je topic je hebt grote stappen gemaakt. En hopelijk volgend jaar nog meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel dat is gedeeltelijk al.dit jaar gelukt alleen met die dame wandeling ik soms nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |