Erben zei dat? Enkel omdat hij zelf nooit olympisch kampioen werd waarschijnlijkquote:Op maandag 29 december 2025 19:52 schreef Em31 het volgende:
Wennemars zei bij de NOS vanochtend nog dat thuis WK’s belangrijker waren dan een OS, misschien ligt het daar aan.
Hopelijk is Joep gewoon gefocust.quote:Op maandag 29 december 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond dit wel een prima interview eigenlijk. Alleen het enthousiasme is er nog niet deze week
Maar misschien komt dat dan na morgen
Je kan regels maken uiteraard.quote:Op maandag 29 december 2025 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het grote probleem is wel dat je dan ergens een grens moet trekken. Er blijft altijd discussie.
Benieuwd wat hij vindt van een thuis-OS dan, over vier jaarquote:Op maandag 29 december 2025 19:52 schreef Em31 het volgende:
Wennemars zei bij de NOS vanochtend nog dat thuis WK’s belangrijker waren dan een OS, misschien ligt het daar aan.
Tenzij iemand aantoonbaar beter is dan de nummer 3 (zoals bij Leerdam vs Verkerk).quote:Op maandag 29 december 2025 19:52 schreef Ericr het volgende:
Nooit aanwijzen. Komt alleen maar meer gezeik van.
Nee Joepquote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Erben zei dat? Enkel omdat hij zelf nooit olympisch kampioen werd waarschijnlijk
Zo lang het op z'n laatst in de zomer bekend wordt gemaakt allemaal, prima, wat het ook is verder.quote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je kan regels maken uiteraard.
21 World Cups op rij winnen voorafgaand zou genoeg moeten zijn.
Regerend wereldkampioen en 3 wereldbekers winnen in lopend jaar lijkt mij ook.
Vroeger hadden we sterretjes/beschermde rijders, dat was meer gedoe volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2025 19:55 schreef Steven184 het volgende:
Overigens vind ik OKT prima, zolang regels maar duidelijk zijn en aanwijsplekken eerlijk worden gebruikt.
Dat systeem is compleet rukquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeger hadden we sterretjes/beschermde rijders, dat was meer gedoe volgens mij.
Genoeg gevallen dat iemand totaal geen vormbehoud toont. Ik zou de WBs van dit seizoen altijd meenemen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Beune had zich beter kunnen laten vallen uiteindelijk, dat is het harde verhaal.
Daarom is er wel wat voor te zeggen wat Kjeld al riep voor het toernooi.
Misschien kun je het al zo doen dat als iemand een WK Afstanden wint in het jaar voor de Spelen om die meteen aan te wijzen.
Dan worden de selectiewedstrijden daarvoor een soort OKT toch?quote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom gebruiken ze dan niet de tussenstand in de wereldbeker voor de selectie?
Dit soort gezeik blijf je altijd houden
Er is uiteindelijk gewoon echt onmogelijk één volledig eerlijk systeem te maken, daar is Nederland gewoon veel te goed voorquote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom gebruiken ze dan niet de tussenstand in de wereldbeker voor de selectie?
Dit soort gezeik blijf je altijd houden
Of "ziek" af kunnen haken.quote:Op maandag 29 december 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Beune had zich beter kunnen laten vallen uiteindelijk, dat is het harde verhaal.
Daarom is er wel wat voor te zeggen wat Kjeld al riep voor het toernooi.
Misschien kun je het al zo doen dat als iemand een WK Afstanden wint in het jaar voor de Spelen om die meteen aan te wijzen.
Ik vind dat echt een matig planquote:Op maandag 29 december 2025 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wat hij vindt van een thuis-OS dan, over vier jaar
Yup en dan is je seizoen in oktober al klaar als je je niet plaatstquote:Op maandag 29 december 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan worden de selectiewedstrijden daarvoor een soort OKT toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |