abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219654159
Ik lees veel mee op verschillende fora. Daar wordt weleens bij een ietwat twijfelachtig topic op gereageerd met 'het is weer vakantietijd', verwijzend naar dat een jochie van 17 of zo het wel zal hebben geschreven.

Alle sociale media gaan de laatste jaren natuurlijk achteruit. Fora nog meer. Dit weekend zag ik op Insta een bericht van iemand die schreef op een forum voor moeders te vragen hoeveel cola een kind van 5 jaar mag. In de reacties staan nog meer van dat suggesties als 'hoe lang mag een 5-jarige alleen thuisblijven', maar ook een link naar een forum waarin wordt gevraagd of iemands dochter van 11 jaar nu moet stoppen met borstvoeding.

Ik vraag me af of jullie dit patroon ook herkennen? En wat we eigenlijk echt vinden van dit soort uhm... forumvervuiling over cola voor 5-jarigen haha?
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 16:57:15 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219655141
Ik...snap volgens mij niet helemaal wat je nu zegt. Dus je zag op insta een bericht van iemand die iets op een forum had gevraagd over cola bij kinderen maar ook een vraag over dochter van 11 jaar stoppen met borstvoeding....en dan een of ander patroon wat wij al dan niet herkennen? Wat?

Wat is je vraag nu precies?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219655172
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik...snap volgens mij niet helemaal wat je nu zegt. Dus je zag op insta een bericht van iemand die iets op een forum had gevraagd over cola bij kinderen maar ook een vraag over dochter van 11 jaar stoppen met borstvoeding....en dan een of ander patroon wat wij al dan niet herkennen? Wat?

Wat is je vraag nu precies?
Het staat hier: https://www.instagram.com/twinkelbella/reel/DSfgAhcjOz4/

Ik vroeg me af of mensen herkennen dat verveelde mensen dat soort duidelijke neppe vragen en verhalen op fora plaatsen
  maandag 29 december 2025 @ 16:59:49 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219655173
Ik zie nog niet echt een patroon in de dingen waar jij wel een patroon in lijkt te zien, maar dat kan ook te maken hebben met mijn ontoereikende intelligentie. Kun je meer vertellen over dat patroon wat je lijkt te zien?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 17:01:36 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219655199
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:59 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Het staat hier: https://www.instagram.com/twinkelbella/reel/DSfgAhcjOz4/

Ik vroeg me af of mensen herkennen dat verveelde mensen dat soort duidelijke neppe vragen en verhalen op fora plaatsen
Maar, neppe verhalen en vragen op fora zijn er al sinds jaar en dag. Dat is geen nieuwe ontwikkeling?

Edit; dus ja, ik zie dat ook, maar het is niet nieuw, dat was er hier al voor er instagram was bijvoorbeeld. En het is er nog steeds .
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219655525
En jij bent geen verveeld mens?
Damn, zelfs in livetopics halen mensen nauwelijks jouw postcount van vanmiddag sinds je registratie :X
pi_219655690
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
En jij bent geen verveeld mens?
Damn, zelfs in livetopics halen mensen nauwelijks jouw postcount van vanmiddag sinds je registratie :X
Tuurlijk ben ik verveeld. Maar ik ga geen topics verzinnen over cola voor kleuters _O-
  maandag 29 december 2025 @ 17:43:53 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219656003
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Tuurlijk ben ik verveeld. Maar ik ga geen topics verzinnen over cola voor kleuters _O-
Nee, jij verzint topics over fora in vakantietijd.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219660744
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Was je de inlog van je eerdere account kwijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')