Ik kan je niet helpen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in gevulde speculaas.
Maar dat heb ik natuurlijk niet in huis
Ik ben met S2 van Fallout begonnen.quote:Op zondag 28 december 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Fargo seizoen 5 is ook wel weer genieten hoor
Jammer. Wel fijn dat je wilde helpen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen.
Ik vreet alleen een zak chips weg nu.
Helaas speculaasquote:Op zondag 28 december 2025 21:36 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ineens zin in gevulde speculaas.
Maar dat heb ik natuurlijk niet in huis
Daar doen ze maar 1 aflevering per week toch? Ik wacht wel even tot die klaar isquote:Op zondag 28 december 2025 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met S2 van Fallout begonnen.
Yep. Ik had S1 nog niet bekeken dus daar ben ik nu klaar mee.quote:Op zondag 28 december 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar doen ze maar 1 aflevering per week toch? Ik wacht wel even tot die klaar is
Ik heb 1 al wel gezien, maar misschien nog een keer terugkijken voor ik aan 2 begin. Heb die laatst wel goedkoop op blu-ray kunnen kopen, dus niet afhankelijk van amazonquote:Op zondag 28 december 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Ik had S1 nog niet bekeken dus daar ben ik nu klaar mee.
Heb de reclames maar even afgekochtquote:Op zondag 28 december 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 1 al wel gezien, maar misschien nog een keer terugkijken voor ik aan 2 begin. Heb die laatst wel goedkoop op blu-ray kunnen kopen, dus niet afhankelijk van amazon
Kijk ze straks wel gewoon wat 'minder direct van amazon'quote:Op zondag 28 december 2025 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb de reclames maar even afgekocht
Veel mooie films gezien, ik denk aan novolife of a sinner postal snail : memoir of a snail - life of chuck - sinners - going postal - novocainequote:Op zondag 28 december 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Welke film (die je nog niet eerder had gezien) vond je dit jaar het beste?
Zonder gesmak?quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net dit boek tegen toen ik naar een kookboek op zoek was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:budapestenaar @:bitterbal @:haags @:uitstraling en chefkok @:citizen.erased
Is het echt nodig?quote:Op zondag 28 december 2025 23:48 schreef mschol het volgende:
even snel nog even de hypotheekcalculator gebruikt om te kijken wat een verhoging van mn hypotheek maandelijks zou kosten voor een eventuele renovatie.
dat is financieel te doen
nog meer piekervoer
quote:Op zondag 28 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Kwam net dit boek tegen toen ik naar een kookboek op zoek was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:budapestenaar @:bitterbal @:haags @:uitstraling en chefkok @:citizen.erased
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |