Probleem is dat het aantal mogelijke onderwerpen hoe onnozel dan ook eindeloos in het kwadraat is. Dus er staat ons nog wat te wachten zolang deze TS in leven is.quote:Op zondag 28 december 2025 18:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat dat w.s. maar weg, open deurtje. Wagenwijd.
Klinkt gewoon verkeerd ofzo. Net als een fles wodka in een plastic fles kopen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zit al 40 jaar in wit plastic, ik denk niet dat dat gauw gaat gebeuren. Maakt dat veel uit?
Ik vind die potten juist kut, dan blijft er altijd pastarestjes over.
Oh ik dacht dat je nog een ouderwetse met slinger had.quote:
Nooit aan gedacht. Dit klinkt eigenlijk best geweldigquote:Op zondag 28 december 2025 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Beetje melk verwarmen, in het potje gieten, en dan flink schudden. Pot nagenoeg leeg en je hebt nog een beetje chocolademelk.
Wel bijzonder dat mensen daar aan vast houdenquote:
Ik draai mijn klok op, heeft een slinger. Slaat ook elk half uur en uur.quote:Op zondag 28 december 2025 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat mensen daar aan vast houden![]()
Heb wel meerdere digitale klokken. En als ik ergens ben zonder klok, kan ik aan google home vragen hoe laat t is
Omdat Nutella het beste is van de merken die ik kende...quote:Op zondag 28 december 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je daar nu pas achterkomt?
Is dat voor de kerkdienst?quote:Op zondag 28 december 2025 19:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik draai mijn klok op, heeft een slinger. Slaat ook elk half uur en uur.
Meh. Heb in China eigenlijk alleen Nutella gezien en geen andere merken. En dan ook enorm duurquote:Op zondag 28 december 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu nog even wachten op dat de Chinese hazelnootpasta superieur is.
Nee gewoon een klok maat.quote:
Pottenlikkerquote:Op zondag 28 december 2025 19:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht. Dit klinkt eigenlijk best geweldig![]()
Heb nu zo'n pottenlikker waarmee je de pot schoon krijgt, maar dit melk idee kan denk ik ook met andere potten, zoals pindkaas
[ afbeelding ]
Lid zijn geworden van de JOVD tijdens mijn studententijd.quote:Op zondag 28 december 2025 19:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Nee gewoon een klok maat.
Mikey was is de grootste fout die jij ooit in je leven hebt gemaakt? Als ik vragen mag.
Zo noem je dat gereedschapje.quote:
Ach ja je had ook als Yesilgoz kunnen eindigen bij de SP om bij de VVD te eindigenquote:Op zondag 28 december 2025 19:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lid zijn geworden van de JOVD tijdens mijn studententijd.
Kijk deze man heeft er verstand van. Orinoko kokosnootplukkers genotquote:Op zondag 28 december 2025 17:46 schreef Marsenal het volgende:
Nutella, van alle chocopasta's lijkt die wel het minste op eetbaar broodbeleg. Veels te zoete smaak ook.
Go Orinoko or go home.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |