Die man kon zich vermoedelijk beter voorbereiden op het ongeluk, omdat hij het toch iets eerder zal hebben zien aankomen dan zij. Bovendien zit je als bijrijder op een motor minder stevig dan de rijder en zal je denk ik veel meer gelanceerd worden bij een eventuele botsing.quote:Op maandag 29 december 2025 10:50 schreef incel het volgende:
Hoe kan die vrouw dood zijn maar die man niks hebben dan? Is ze er afgevallen met 200km/u?
Ik had laatst ook mijn motorrijbewijs gehaald maar sinds dien helemaal vergeten een motor te kopen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die man kon zich vermoedelijk beter voorbereiden op het ongeluk, omdat hij het toch iets eerder zal hebben zien aankomen dan zij. Bovendien zit je als bijrijder op een motor minder stevig dan de rijder en zal je denk ik veel meer gelanceerd worden bij een eventuele botsing.
Hoe kun je dat nou vergeten dan? Ik heb mijn rijbewijs opnieuw gehaald en alleen een motor gekocht, omdat deze me al ¤133,- per maand aan verzekering kost. Een auto zal me dus waarschijnlijk een euro of ¤400,- per maand gaan kosten.quote:Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef incel het volgende:
[..]
Ik had laatst ook mijn motorrijbewijs gehaald maar sinds dien helemaal vergeten een motor te kopen.
Ja gewoon niet meer van gekomen of zo.quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten dan? Ik heb mijn rijbewijs opnieuw gehaald en alleen een motor gekocht, omdat deze me al ¤133,- per maand aan verzekering kost. Een auto zal me dus waarschijnlijk een euro of ¤400,- per maand gaan kosten.
Dat wel, maar het alternatief is geen verzekering. Ik moet dus dankbaar zijn dat er een Vereende bestaat en dat ik welkom ben bij ze. Wat een prachtig systeem!quote:Op maandag 29 december 2025 11:10 schreef incel het volgende:
[..]
Ja gewoon niet meer van gekomen of zo.
Een motor 133 per maand aan verzekering en een auto 400 euro per maand aan verzekering is wel belachelijk veel
Heb al m'n geld al aan vuurwerk uitgegevenquote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat wel, maar het alternatief is geen verzekering. Ik moet dus dankbaar zijn dat er een Vereende bestaat en dat ik welkom ben bij ze. Wat een prachtig systeem!
Ga je na de winter wel kijken voor een motor?
Tja je moet wel prioriteiten stellen. Ik had juist jarenlang amper iets uitgegeven om zo weer te sparen voor een auto en motor. Ik heb ook meer dan genoeg voor de auto, maar wil echt niet nog meer doorsluizen naar de Vereende. Vandaar dat we nog semi gehandicapt leven.quote:Op maandag 29 december 2025 11:14 schreef incel het volgende:
[..]
Heb al m'n geld al aan vuurwerk uitgegeven
Wanneer kun je weer overal in plaats van die klote vereende? Vieze smeerlappen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten dan? Ik heb mijn rijbewijs opnieuw gehaald en alleen een motor gekocht, omdat deze me al ¤133,- per maand aan verzekering kost. Een auto zal me dus waarschijnlijk een euro of ¤400,- per maand gaan kosten.
Jaartje of 3 denk ik, weet 't niet precies zou ik ff moeten nakijken. Tot die tijd gaan ze maar lekker poseren op die groene bank wat ze willen of populair langsrijden als laatste vaarwel, maar ik geef geen fuck en ga er helemaal niets mee doen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wanneer kun je weer overal in plaats van die klote vereende? Vieze smeerlappen.
Terecht, even doorbijten en goed sparen. Het zijn smeerlappen, maar 2026 zet je ze ook wel aan het kijken. Hoe is je vakantie? Ik heb weekje vrij, maar weet niet wat ik ermee moet doen. Ik denk dat ze hier ook wel invloed op hebben. Ik moet eigenlijk ook geen fuck meer geven, maar ze hebben me knel. Maar misschien moet ik ze ook gewoon laten langsrijden.quote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jaartje of 3 denk ik, weet 't niet precies zou ik ff moeten nakijken. Tot die tijd gaan ze maar lekker poseren op die groene bank wat ze willen of populair langsrijden als laatste vaarwel, maar ik geef geen fuck en ga er helemaal niets mee doen.
Ben een kamerplant en ben er trots op! Lig heerlijk in mijn nest en kom er soms alleen uit voor wat te eten of het toilet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:29 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Terecht, even doorbijten en goed sparen. Het zijn smeerlappen, maar 2026 zet je ze ook wel aan het kijken. Hoe is je vakantie? Ik heb weekje vrij, maar weet niet wat ik ermee moet doen. Ik denk dat ze hier ook wel invloed op hebben. Ik moet eigenlijk ook geen fuck meer geven, maar ze hebben me knel. Maar misschien moet ik ze ook gewoon laten langsrijden.
Dat doe ik ook zon beetje. Best knus. Laat de rest maar doen en bezig zijn. Denk dat ze het niet doorhebben.quote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben een kamerplant en ben er trots op! Lig heerlijk in mijn nest en kom er soms alleen uit voor wat te eten of het toilet.
Hmm, ik dacht dat ze het nu wel zouden begrijpen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zon beetje. Best knus. Laat de rest maar doen en bezig zijn. Denk dat ze het niet doorhebben.
Ze leren langzaam willen vooral andere iets voorschrijven. Ik mag ze niet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ze het nu wel zouden begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |