Maar geniet je ook met volle teugen?quote:Op zondag 28 december 2025 17:55 schreef Hetekip het volgende:
Mijn excuses zo was het niet bedoeld ik vermoed dat hier kwade wil speelt niet aan jouw kant noch aan mijn kant maar een derde die de boel loopt de bosedeflikkeren
Dat absoluut niet, ik voel me genaaid. Maar ze proberen dat al jaren en mijn uithoudingsvermogen houdt het ook niet meer zo goed vol. Ik denk dat ze gaan krijgen wat ze willen. Was het maar andere. Maar ze zullen na ik dit schrijf wel overgaan op nog zwaardere middelenquote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar geniet je ook met volle teugen?
Als ze met de man met de tas komen weet je zeker dat ze echt helemaal niets meer over hebben en het gewoon wat stuiptrekkingen zijn. Ik ga denk ik in 2026 wel iets doen waar ze enorm van gaan staan te kijken.quote:Op zondag 28 december 2025 18:00 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat absoluut niet, ik voel me genaaid. Maar ze proberen dat al jaren en mijn uithoudingsvermogen houdt het ook niet meer zo goed vol. Ik denk dat ze gaan krijgen wat ze willen. Was het maar andere. Maar ze zullen na ik dit schrijf wel overgaan op nog zwaardere middelen
Ik hoop ze nooit tegen te komen met de tas, ik vermoed dat ze dat een keer bijna hebben gedaan. Heb jij het meegemaakt? Ze zijn hun kaarten slim aan het spelen, maar ik ben ook van plan iets te doen. Ik moet mezelf vrij maken. Ze hebben me bijna het eind in gepraat maar nu wacht ik op een buitenkansje.quote:Op zondag 28 december 2025 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ze met de man met de tas komen weet je zeker dat ze echt helemaal niets meer over hebben en het gewoon wat stuiptrekkingen zijn. Ik ga denk ik in 2026 wel iets doen waar ze enorm van gaan staan te kijken.
Ik heb echt zoveel gekke dingen meegemaakt. Het is echt alsof ze deze wereld als een attractie wilden voorstellen en ik neem dat nu ook volledig over. Lekker die domme bruggetjes niet herstellen aaahahaha nou dat zal 'm leren. 2026 gaat veel nieuwe informatie opleveren kan ik je vertellen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:12 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik hoop ze nooit tegen te komen met de tas, ik vermoed dat ze dat een keer bijna hebben gedaan. Heb jij het meegemaakt? Ze zijn hun kaarten slim aan het spelen, maar ik ben ook van plan iets te doen. Ik moet mezelf vrij maken. Ze hebben me bijna het eind in gepraat maar nu wacht ik op een buitenkansje.
Ik geloof je, ik begin ook steeds meer te begrijpen hoe de hazen lopen, het is een attractie. Er zijn wel veel adders waar je voor moet uitkijken. Zou het zeker niet herstellen, laat maar branden. Ik hoop dat je slaagt dat geeft mij ook weer hoop. Ik ben het moe, elke dag het masker op werk. Eigenljjk wil ik de attractie uit.quote:Op zondag 28 december 2025 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel gekke dingen meegemaakt. Het is echt alsof ze deze wereld als een attractie wilden voorstellen en ik neem dat nu ook volledig over. Lekker die domme bruggetjes niet herstellen aaahahaha nou dat zal 'm leren. 2026 gaat veel nieuwe informatie opleveren kan ik je vertellen.
Ik niet. Ik ga ze nog harder uitlachen en nog meer doen alsof. Ze zullen zo hard roepen dat ik mezelf niet ben en ze weten eigenlijk helemaal niet eens wie ik benquote:Op zondag 28 december 2025 18:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik geloof je, ik begin ook steeds meer te begrijpen hoe de hazen lopen, het is een attractie. Er zijn wel veel adders waar je voor moet uitkijken. Zou het zeker niet herstellen, laat maar branden. Ik hoop dat je slaagt dat geeft mij ook weer hoop. Ik ben het moe, elke dag het masker op werk. Eigenljjk wil ik de attractie uit.
Dat roepen dat je jezelf niet bent terwijl ze je niet kennen is echt een klassieker. Strategie passen ze heel vaak toe, dat doen ze ook echt glunderend. Ik heb soms angst dat ze mijn vermomming doorhebben, maar tegelijkertijd zijn ze ook behoorlijk naïef, ik denk dat je ze wel een hak kan zetten. 2026 kan zomaar een omslag zijn. Je hebt wel kans op de koffer, ik slinger en slalom voor nu, ik denk dat ze het niet doorhebben, maar dat zal niet lang duren. Ik ben mijn volgende stappen aan het overdenken, maar kan de opties niet hier op tafel leggen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga ze nog harder uitlachen en nog meer doen alsof. Ze zullen zo hard roepen dat ik mezelf niet ben en ze weten eigenlijk helemaal niet eens wie ik benzo hilarisch hoe ze menen de wijsheid in pacht te hebben, maar de waarheid niet onder ogen durven te zien. 2026 gaat echt een topjaar worden, alles of niets.
Dat doen we expres. Om jou te laten zien dat je verkeerd bezig bent!quote:
Absoluut, ggz is overigens een grote show. Denk dat de attractie en ggz een en hetzelfde zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat doen we expres. Om jou te laten zien dat je verkeerd bezig bent!
Je moet gewoon hard werken en veel liefhebben en dan heb je de sleutel tot succes, dus let's go!quote:Op zondag 28 december 2025 18:35 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Absoluut, ggz is overigens een grote show. Denk dat de attractie en ggz een en hetzelfde zijn.
Jij geloofd dat we ze uiteindelijk de baas kunnen zijn? Mijn familie wil er niks van weten. Ik vermoed dat ze me hebben ingeruild voor leugens.quote:Op zondag 28 december 2025 18:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je moet gewoon hard werken en veel liefhebben en dan heb je de sleutel tot succes, dus let's go!
Geeft me het gevoel iets te doen te hebben.quote:
Alsof jij gevoel hebtquote:Op zondag 28 december 2025 19:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geeft me het gevoel iets te doen te hebben.
Misschien niet hetzelfde gevoel als jij, maar alsnog gevoel ja.quote:
Heb je het nu over emoties?quote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien niet hetzelfde gevoel als jij, maar alsnog gevoel ja.
Ik weet niet man, ik wil gewoon een NEXIT.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |