abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2025 @ 10:41:36 #1
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219628331
Op linda.nl maar ook andere websites (niet volkskrant of telegraaf) kom ik regelmatig artikelen of colums tegen die best wel sappig en vermakelijk zijn om te lezen. Maar het verhaal leeft niet echt, alsof het fictie is. Je mist een stukje natuurlijk decor in het verhaal waardoor ik de indruk krijg dat het verhaal helemaal niet echt is maar verzonnen. Zoals een film of soapschrijver ook scenes verzint. Nu kwam ik er weer een tegen.

Samengevat: jong stelletje met beiden seksuele begeertes die ze niet meer kunnen houden. Man en vrouw kleden uit en man begint vrouw te strelen en beffen. Man gaat niet penetreren, als de vrouw kijkt naar het geslachtsdeel begrijpt ze waarom.

Hoe kijken jullie hier naar?

Bron: https://www.linda.nl/pers(...)in-boxer-micropenis/
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219628372
Sow. Koekoek.
U MAD?
pi_219628643
Dit is de moderne variant van: Slet geneukt, Beurs weg
  dinsdag 30 december 2025 @ 17:16:53 #4
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219676645
Niemand?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219736846
Helemaal eens. Facebook staat tegenwoordig vol met berichten van 'Mamaplaats' over kindernamen. En die zijn allemaal niet heel waarschijnlijk. Of details waardoor het waarschijnlijker zou zijn worden nou niet genoemd.

Zie bijvoorbeeld https://mamamagazine.nl/s(...)-correct-uitspreken/

'Gelukkig' is er op Facebook ook veel tegenspraak. Itt de meeste 'echte content' wordt daar nog wel op gereageerd.

En de Volkskrant kan er misschien zelf ook wat van: https://www.volkskrant.nl(...)-overleden~b2dd2188/
Partner zet huis te koop zonder haar toestemming?
Dochter overlijdt door schorpioensbeet in een land waar ze wrs wel vaker hiermee te maken hebben en heus wel weten wat te doen?
Misschien is het wel waar, maar is ook hier net teveel weggelaten om het geloofwaardig te laten zijn
  zondag 4 januari 2026 @ 13:51:00 #6
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219743418
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:16 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Helemaal eens. Facebook staat tegenwoordig vol met berichten van 'Mamaplaats' over kindernamen. En die zijn allemaal niet heel waarschijnlijk. Of details waardoor het waarschijnlijker zou zijn worden nou niet genoemd.

Zie bijvoorbeeld https://mamamagazine.nl/s(...)-correct-uitspreken/

'Gelukkig' is er op Facebook ook veel tegenspraak. Itt de meeste 'echte content' wordt daar nog wel op gereageerd.

En de Volkskrant kan er misschien zelf ook wat van: https://www.volkskrant.nl(...)-overleden~b2dd2188/
Partner zet huis te koop zonder haar toestemming?
Dochter overlijdt door schorpioensbeet in een land waar ze wrs wel vaker hiermee te maken hebben en heus wel weten wat te doen?
Misschien is het wel waar, maar is ook hier net teveel weggelaten om het geloofwaardig te laten zijn
Bij de volkskrant is mij dat nog niet opgevallen. Maar wel mamagagazine en andere vrouwen bladen. Overigens ook wel eens op de Telegraaf.
Vreemd dat ze van die verhalen hallucineren, ze hopen daarmee kliks te genereren ofzo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219752357
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bij de volkskrant is mij dat nog niet opgevallen. Maar wel mamagagazine en andere vrouwen bladen. Overigens ook wel eens op de Telegraaf.
Vreemd dat ze van die verhalen hallucineren, ze hopen daarmee kliks te genereren ofzo.
mensen op facebook raken er helemaal opgewonden van, reageren, het komt in anderen hun feed, dus doel bereikt

als dat nou eens stopt zouden we misschien minder van dit soort onzin hoeven tegenkomen
pi_219849903
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2026 13:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarschijnlijk allemaal gegenereerd door AI.

Vraag ChatGPT maar eens om een hilarische en grappige post voor een topic op een forum te schrijven. Met een thema als: het busje van de buurman blokkeert mijn parkeerplaats waardoor ik mijn auto 3 straten verderop moet parkeren.
Het is dezelfde stijl als in vele tuttige bladen
pi_219850067
Die Marith Idema kan genoeg putten uit haar eigen verhalen als ik die foto zie.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')