Maar dat vindt de politie dus wel heel jammer, want ingezet worden is hun werk. Zij zien daarom liever meer importtuig.quote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
Klopt. Maar ook: geen geweldsincidenten, geen politie inzet, geen onnodige politieke/maatschappelijke discussies en geen steek- en/of schietincidenten.
Je probeert het íéts te hard.quote:Op zondag 28 december 2025 11:35 schreef DrDentz het volgende:
Maar vinden de "nieuwe Nederlanders" ons eigenlijk wel leuk, als niemand van hen mee wil doen met 'ons' feestje? We geven ze zo veel, maar 1x meedansen op Boudewijn de Groot zit er voor Fatima blijkbaar niet in.
' blank'quote:Op zondag 28 december 2025 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit eens even naar de Radio 2 top 2000 te kijken, maar dit is geen multicultureel feestje. Geen allochtonen in het top 2000 cafe, geen hoofddoeken, geen livestreams vanuit Marokkaanse huiskamers. De NPO hamert altijd zo op diversiteit. In programma’s, panels, talkshows, kinderprogramma’s, reclames, behalve in het Top 2000 café.. hier zie je alleen witte mensen stijfjes bewegen op muziek van Pink Floyd en Metallica. Jammer! Ik mis de Afrobeats! En Boef!
Met welk nummer zou Boef in de top 2000 moeten staan?quote:Op zondag 28 december 2025 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit eens even naar de Radio 2 top 2000 te kijken, maar dit is geen multicultureel feestje. Geen allochtonen in het top 2000 cafe, geen hoofddoeken, geen livestreams vanuit Marokkaanse huiskamers. De NPO hamert altijd zo op diversiteit. In programma’s, panels, talkshows, kinderprogramma’s, reclames, behalve in het Top 2000 café.. hier zie je alleen witte mensen stijfjes bewegen op muziek van Pink Floyd en Metallica. Jammer! Ik mis de Afrobeats! En Boef!
Slaaptekort natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met welk nummer zou Boef in de top 2000 moeten staan?
Waarom zouden ze dat willen? Hoe vaak zit jij nou zelf in een koffiehuis of shishabar.quote:Op zondag 28 december 2025 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar zouden ze allochtonen bewust buiten dat cafe houden of wil er gewoon geen enkele Mohammed gezellig doen met ons?
Habibaquote:Op zondag 28 december 2025 13:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met welk nummer zou Boef in de top 2000 moeten staan?
Ik ben dan ook niet in Marrakech gaan wonenquote:Op zondag 28 december 2025 14:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat willen? Hoe vaak zit jij nou zelf in een koffiehuis of shishabar.
Waarom niet?quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet in Marrakech gaan wonen
Hij zal de taal niet spreken, of hij durft niet zo ver van huis te gaan. Jammer dat je zo'n oordelende waarom-vraag stelt.quote:
Ze zijn van harte welkom hoor, maar dat willen ze niet, zoals je al aangaf, het is niet hun soort muziek.quote:
dat valt vies tegen, dat was het altijd wel, maar sinds 2015 komt er steeds meer nieuwe meuk tussen ,quote:Op zondag 28 december 2025 12:40 schreef Cockwhale het volgende:
Het is wel echt zo'n Rolling Stone (magazine) feestje, met vooral veel 60's/70's rock.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |