abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219627213
Ik wel, vandaag naar de zwarte markt in Beverwijk en daarna door naar Keulen in Duitsland. Daar hebben we (een vriend en ik) een hotel geboekt en gaan daar de kerstmarkt bekijken. Dan morgen via Duitsland zelf terug naar Grunn en onderweg ergens wat vuurwerk scoren! :Y

Dan dinsdag met een andere vriend naar Duitsland voor nog meer vuurwerk (voor hem, ik ga voor de gezelligheid mee).

Wat zijn jullie plannen voor de laatste dagen van dit jaar?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219627579
Controles bij Bad Nieuweschans en Winschoten zijn wel strenger dan anders. Zou dan kijken of je via de N365 bij Bourtange een sluipweggetje kan pakken.

OT: Geen plannen, lekker rustig aan en van mijn vakantie genieten. Dinsdag haal in hier in Groningen bij Outlet Vuurwerk mijn bestelling op.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219627594
Nee.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219627627
Nee.
pindazakje
pi_219628118
Is de zwarte markt nog wat? Vond het vroeger (25 jaar geleden) altijd heel leuk maar was er 2 jaar geleden en toen was het uitgestorven.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 28 december 2025 @ 10:34:14 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219628229
Vanochtend een winterwandeling gemaakt van 5 km. Was fijn om te lopen in de gouden zonsopgang. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 28 december 2025 @ 11:03:49 #7
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_219628699
Neuh.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_219628769
Lekker doorgaan met hoesten. Sinds kerst een beste griep te pakken.

Veel plezier in Keulen. Wij waren in Dusseldorf wezen kijken bij de kerstmarkten. Let op je spullen, in de mensenmassa heb je nogal wat van die figuren die zogenaamd tegen je op botsen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219640715
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 09:27 schreef Gibson88 het volgende:
Controles bij Bad Nieuweschans en Winschoten zijn wel strenger dan anders. Zou dan kijken of je via de N365 bij Bourtange een sluipweggetje kan pakken.

OT: Geen plannen, lekker rustig aan en van mijn vakantie genieten. Dinsdag haal in hier in Groningen bij Outlet Vuurwerk mijn bestelling op.
Ik weet het. We gaan het zien.

Maar net zoals voorgaande jaren zullen ze geen 10 duizenden autos tegenhouden..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')