Als je hier probeert fonetisch Brabants uit te drukken, faal je enorm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef Ansa het volgende:
Ik vin da zo kei chay en paupech klinken, da pchovinciale Bchabantse accent buiten de Chandstad. Al heefcht de man is kwoastie een choede opleding, hij klinkt alsof hij op de boechdechij is chootgebchacht.
Ho eem'n. Twents is het beste!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
Haten op het Brabantse accent!! Na Gronings en Fries het beste accent.
Bchabants uitdchukken is keichaafquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je hier probeert fonetisch Brabants uit te drukken, faal je enorm.
Elke bchabander die ik ken is vegetachiech en chayquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef Mikeytt het volgende:
Haten op het Brabantse accent!! Na Gronings en Fries het beste accent.
Wtf is chay.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Ansa het volgende:
[..]
Elke bchabander die ik ken is vegetachiech en chay
Gayquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wtf is chay.
Never mind, laat maar.
Brabanders zijn de meest valse ons kent ons kwenen die er bestaan joh. Kijk alleen naar dat sektarische Carnaval.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vind het Brabantse accent vooral heel gemoedelijk klinken.
En dat zeg ik als Hollander.
Nare buitenstaanders houden we dan ook liever buiten, dus in dit geval werkt het perfect.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Brabanders zijn de meest valse ons kent ons kwenen die er bestaan joh. Kijk alleen naar dat sektarische Carnaval.
*Cachnaval.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Brabanders zijn de meest valse ons kent ons kwenen die er bestaan joh. Kijk alleen naar dat sektarische Carnaval.
Ik vind jou een van de meest valse kweneb die bestaat. Altijd zuur, hekel aan alles en iedereen. Alle andere hebben het fout, en jij doet altijd alles goed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Lijpe shit ouwe ben hooggeleid jeweettog G.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
Niet iedereen kan WO-niveau zijn qua praten.
Hoewel je qua Ansa wel gelijk hebt...quote:Op zondag 28 december 2025 10:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind jou een van de meest valse kweneb die bestaat. Altijd zuur, hekel aan alles en iedereen. Alle andere hebben het fout, en jij doet altijd alles goed.
Nee bedankt, dan heb ik liever met Brabanders van doen, dan met jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |