Oh lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soep gegeten met stokbrood.
Ik had van de Mac.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soep gegeten met stokbrood.
Even iets makkelijkers en minder zwaar na de feestdagen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lekkerkan ik volgende week ook wel weer eens doen.
Oudjaarsdag kunnen we nog genoeg (vr)eten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even iets makkelijkers en minder zwaar na de feestdagen.
Hou jij dat allemaal bij ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
20 nov Koen en tamieke volgens m’n agenda
Precies. Dus tot die tijd wat vasten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oudjaarsdag kunnen we nog genoeg (vr)eten.
Omg yes ze geeft op. 🙌🏼quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
Er is hier iemand het niet eens dat ze binnen moet blijven.
Ik wil wel een oliebol straks.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Dus tot die tijd wat vasten.
Strani is 28 maart.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hier is de verjaardagskalender
https://foqueville.nl/verjaardag.html
Ja ik weet gewoon als die open is dat het toch wel te verleidelijk is.quote:
Dat je dit weet...quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
20 nov Koen en tamieke volgens m’n agenda
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet gewoon als die open is dat het toch wel te verleidelijk is.
Lang geleden dat ik zoveel oliebollen heb gehad voor oud en nieuw (als ik straks ook haal heb ik er al 5 gehad).quote:
notedquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Voor de eerste keer ooit is de snackbar bij de supermarkt dicht en die kleinere open
En ik was speciaal naar die gegaan omdat ik het risico niet wilde nemen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan ik ook nog wel een pagina maken met de klaagjes van Kat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |