SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Awwww lieverd deze angst had ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik zal jullie eens wat vertellen, ik durf niet door de wasstraat hier te rijdenPaar jaar terug gedaan, toen kreeg ik de auto niet weg toen dat bord afgeteld had naar 0, en de auto achter me kwam er al aan. He-le-maal in paniek. Gergi schreeuwen wat ik moest doen, ik terugschreeuwen dat dat niet lukte. Huilen
![]()
Nu moet hij steeds door de wasstraat rijden met mijn auto
![]()
Brand? Geen probleem, ren ik op af. Wasstraat, hell no
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Jongens ik zal jullie eens wat vertellen, ik durf niet door de wasstraat hier te rijdenPaar jaar terug gedaan, toen kreeg ik de auto niet weg toen dat bord afgeteld had naar 0, en de auto achter me kwam er al aan. He-le-maal in paniek. Gergi schreeuwen wat ik moest doen, ik terugschreeuwen dat dat niet lukte. Huilen
![]()
![]()
Oh ik ben niet alleen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Awwww lieverd deze angst had ik ook
Ja, zo eentje inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een hippe wasstraat met LEDjes en gekleurd schuim?
Zeker nietquote:
Eerste keer wasstraat vond ik ook wel ren ervaring op zich.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
Kan je nog wel angst hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar die wasstraten zijn toch zo ontworpen dat iedere zwakbegaafde debiel of vrouw daar zonder schade doorheen komt?
Ja op zich wel. Maar goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar die wasstraten zijn toch zo ontworpen dat iedere zwakbegaafde debiel of vrouw daar zonder schade doorheen komt?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
2 jaar geleden trouwens wel een ongeluk in de wasstraat zien gebeuren.
Klapte halverwege een auto op z’n voorganger.
Die kerel had kennelijk toch iets verkeerd gedaan. Ik reed net eruit na het stofzuigen dus heb niet verder gekeken hoe of watquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]terwijl ze in zo'n rail er doorheen werden getrokken?
Overal bloed, losgerukte ledematen, schreeuwende brandende mensen en verpletterde baby's.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]terwijl ze in zo'n rail er doorheen werden getrokken?
Dinsdag 3 september begint als een doodgewone werkdag, maar eindigt voor de 28-jarige Jesse in een drama. Hij is aan het werk in de wasstraat in Etten-Leur waar hij al jaren werkt, wanneer een klant per ongeluk een verkeerde manoeuvre maakt. Jesse raakt zwaargewond. Zijn verwondingen zijn zo ernstig dat zijn been moet worden geamputeerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal bloed, losgerukte ledematen, schreeuwende brandende mensen en verpletterde baby's.
En 4e dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hier is de verjaardagskalender
https://foqueville.nl/verjaardag.html
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hier is de verjaardagskalender
https://foqueville.nl/verjaardag.html
Dit heb je allemaal in 5 minuten gevonden?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de verjaardag weet dan voeg ik ze toe. Heb 5 minuten teruggezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |