Kan mijn bericht niet meer editen, mijn verwachting voor minimale temperatuur wil ik graag veranderen naar -13.9 en de ijsdagen van 2 (mijn oorspronkelijke verwachting) naar 5.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
En de laatste avond mention! Na 00:00 uur ben je te laat en kan je niet meer meedoen![]()
@:Dven @:GarlandBriggs @:12Beaufort @:Opnaarutrecht @:Stephan5 @:SpeedyGJ @:kvk @:Mikeytt @:Frutsel
@:INViCTuS @:Starhopper @:TweedeKlum @:dick_laurent @:Houtenbeen @:butz0rs @:Nattekat @:MissHobje @:de_boswachter @:Mitt @:Geschiedkundige @:Dr8gonOfLife
Ik zal het doorvoeren na 00:00 dit invullen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Kan mijn bericht niet meer editen, mijn verwachting voor minimale temperatuur wil ik graag veranderen naar -13.9 en de ijsdagen van 2 (mijn oorspronkelijke verwachting) naar 5.
Dan is dit mijn nieuwe voorspelling:quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zal het doorvoeren na 00:00 dit invullen.
Mocht je niet je post meer kunnen aanpassen, dan mag je natuurlijk ook een nieuwe post plaatsen met je veranderingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |