De teams/coaches zijn allemaal akkoord gegaan met deze regels, dus dat lijkt me kansloos.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is echt super vreemd. Schutting staat nu 7e en gaat dan naar de laatste plaats. Gebeurt hetzelfde met de nummer 2 op de 500 (stel kok valt) dan gaat die van 11 naar 12. Terwijl Kok ook gewoon gaat als ze op nr 12 komt. Gevolg is dan dat door als eerste en niet zo laag als mogelijk aan te wijzen je ook andere afstanden beïnvloedt. We wachten op een kort geding
Ik heb met deze systematiek best wel problemen want hierdoor kan de knsb met 3 aanwijsplekken bovenaan en het al dan niet aanwijzen of gewoon kunnen aanvullen omdat er 10 of meer schaatsers in de matrix staan echt enorm veel meer kunnen sturen dan alleen voor noodgevallenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor haar wel, ik heb dan weer bijzonder weinig met Schulting.
Het moet echt heel raar lopen voordat Schulting buiten de OS valt. Maar goed, je weet het nooit..quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, mooi...enorm treurig vooral natuurlijk.
Zeker, dat is elk OKT zo. Alleen ga je op deze manier het gevoel van onrechtvaardigheid bijna aanwakkeren.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
De teams/coaches zijn allemaal akkoord gegaan met deze regels, dus dat lijkt me kansloos.
Ik heb ook niet per se veel met Schulting, maar ik ga er vrij slecht op als iemand (of dat nou is omdat ze de regels verkeerd interpreteerden of niet) naar de Spelen denkt te gaan en dan toch niet gaat, dat is gewoon kut. Maar goed, hopelijk komt het allemaal goed en gaat ook zij gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor haar wel, ik heb dan weer bijzonder weinig met Schulting.
Alsjeblieft niet. Dan hebben kleinere landen überhaupt nooit meer kans op deelname en gaan we in sommige sporten naar een soort nationale kampioenschappen kijken (lekker de hele top-10 uit Noorwegen bij het mannenlanglaufen).quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Het zou sowieso beter zijn als die rare regel eruit gaat dat er een maximaal aantal deelnemers is per land per sport..
Dat is iets anders.. maximum per afstand is prima, maar ik bedoel de regel dat er maar 9 schaatsers per land naar de OS mogen waardoor de kans groot is dat je als land niet je beste 3 schaatsers per afstand kan sturenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dan hebben kleinere landen überhaupt nooit meer kans op deelname en gaan we in sommige sporten naar een soort nationale kampioenschappen kijken (lekker de hele top-10 uit Noorwegen bij het mannenlanglaufen).
Idee is natuurlijk enkel echte toppers worden aangewezen, niet aan Bosker ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is echt super vreemd. Schutting staat nu 7e en gaat dan naar de laatste plaats. Gebeurt hetzelfde met de nummer 2 op de 500 (stel kok valt) dan gaat die van 11 naar 12. Terwijl Kok ook gewoon gaat als ze op nr 12 komt. Gevolg is dan dat door als eerste en niet zo laag als mogelijk aan te wijzen je ook andere afstanden beïnvloedt. We wachten op een kort geding
Ah, zo. Die mag wel iets omhoog ja. Helemaal loslaten is logistiek te lastig denk ik, dan krijg je zo veel meer atleten dat het gewoon (te) lastig wordt allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is iets anders.. maximum per afstand is prima, maar ik bedoel de regel dat er maar 9 schaatsers per land naar de OS mogen waardoor de kans groot is dat je als land niet je beste 3 schaatsers per afstand kan sturen
Nou dat is de laatste OWS toch anders gegaan vanwege de TP. Dat zullen ze bij de heren mag ik aannemen niet meer gaan doen maar Rijpma kan weer zo'n geval worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Idee is natuurlijk enkel echte toppers worden aangewezen, niet aan Bosker ofzo.
Om vervolgens weer de zwakste schakel te zijn, en wij collectief boos zijn omdat de bondscoach haar niet wil wisselenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dat is de laatste OWS toch anders gegaan vanwege de TP. Dat zullen ze bij de heren mag ik aannemen niet meer gaan doen maar Rijpma kan weer zo'n geval worden.
Logica is meestal ver te zoeken bij de commissiequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dat is de laatste OWS toch anders gegaan vanwege de TP. Dat zullen ze bij de heren mag ik aannemen niet meer gaan doen maar Rijpma kan weer zo'n geval worden.
Die zijn de laatste jaren juist enorm constantquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Om vervolgens weer de zwakste schakel te zijn, en wij collectief boos zijn omdat de bondscoach haar niet wil wisselen
Weet ik, maar dat staat me nog zo bij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn de laatste jaren juist enorm constant
(en je hebt dit keer eigenlijk ook geen goede vervanger voor haar)
Dat was de vorige OS ja, toen had je Wüst, Schouten, De Jong en Groenewoud op de TP. Beune was toen nog niet eens in beeldquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat staat me nog zo bij.
Klopt, en Coopmans weigerde in eerste instantie om Groenewoud op te stellen. Tot grote ergernis van Ireen en Irene.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was de vorige OS ja, toen had je Wüst, Schouten, De Jong en Groenewoud op de TP. Beune was toen nog niet eens in beeld
Ik vind Rijpma aanwijzen ook niet gek. Maar als pakweg Beune, Groenewoud en Kok zich plaatsen, ga je Kok dan slachtofferen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zijn de laatste jaren juist enorm constant
(en je hebt dit keer eigenlijk ook geen goede vervanger voor haar)
Moet zij dan ook individueel ergens starten of kan ze enkel aangewezen worden voor de TP? Als ze ook individueel moet starten, wordt het wel ingewikkeld als Kok (of Leerdam) zich er tussen schaatst op de 1500 jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind Rijpma aanwijzen ook niet gek. Maar als pakweg Beune, Groenewoud en Kok zich plaatsen, ga je Kok dan slachtofferen?
(zeker als Kok op op plek 1 of 2 zou staan)
Zie ik met deze omstandigheden trouwens niet gebeuren.
Als ik het goed herinner moet je ergens individueel starten. Dat kan eventueel ook de tweede MS of derde 500m plaats zijn. Of de derde 1000m plaatsquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet zij dan ook individueel ergens starten of kan ze enkel aangewezen worden voor de TP? Als ze ook individueel moet starten, wordt het wel ingewikkeld als Kok (of Leerdam) zich er tussen schaatst op de 1500 ja
En een potentieel doping randjequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schurft accent met kermis-dna.
Volgens mij niet verplicht. Maar kost natuurlijk wel een plek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Moet zij dan ook individueel ergens starten of kan ze enkel aangewezen worden voor de TP? Als ze ook individueel moet starten, wordt het wel ingewikkeld als Kok (of Leerdam) zich er tussen schaatst op de 1500 ja
En die vage comeback, die uiteindelijk niet doorging.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe is het met de gemiste dopingtest Irene ?
Denk dat ze het niet doorhebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd of de NOS nog op het verhaal Schulting terug gaat komen.
Werd aan het begin gezegd dat het haar is gelukt, dus betwijfel het.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef wimderon het volgende:
Benieuwd of de NOS nog op het verhaal Schulting terug gaat komen.
Het werd vanmorgen genoemd in de podcast die ze hebben rond dit OKT, dus ze weten het welquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet doorhebben.
Te moeilijk voor het kennerspubliekquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het werd vanmorgen genoemd in de podcast die ze hebben rond dit OKT, dus ze weten het wel
Zou Schulting het doorhebben?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het werd vanmorgen genoemd in de podcast die ze hebben rond dit OKT, dus ze weten het wel
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat het zo om de snelste 500m of het klassement over 2 ritten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja.Bij dit toernooi moet je nooit aannemen wat je logisch lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom vraag ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |