Effe uitleg vriend.quote:
Mocht je het nog niet zijn opgevallen, er zijn in Parijs natuurlijk hele wijken die inmiddels op Mali lijken. Het blijft inderdaad een raadsel waarom de Fransen het hebben toegestaan (of mogelijk gemaakt) voor half Afrika om die kant op te komen. Het is een uitstekend voorbeeld van enorm zelfdestructief beleid.quote:Op vrijdag 26 december 2025 20:16 schreef Hathor het volgende:
En alweer een Afrikaan, stop godverdomme toch eens met het binnenlaten van die hondsvodden. Wat moet een Malinees nou in Frankrijk?
Het is inmiddels alweer een jaartje of 25 geleden dat ik voor het laatst in Parijs was, en ik denk dat ik het nu niet meer zal terugkennen zoals het ooit was.quote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mocht je het nog niet zijn opgevallen, er zijn in Parijs natuurlijk hele wijken die inmiddels op Mali lijken. Het blijft inderdaad een raadsel waarom de Fransen het hebben toegestaan (of mogelijk gemaakt) voor half Afrika om die kant op te komen. Het is een uitstekend voorbeeld van enorm zelfdestructief beleid.
Welke informatiebron had jij toen zonder social media e.d.?quote:Op zondag 28 december 2025 18:25 schreef lily het volgende:
Parijs is mijn favoriete stad en ik ben er enorm vaak geweest en 25 jaar geleden was het ook al zo. Zeker in de wijken rondom Gare du Nord. De noordelijke arrondissementen.
Ik vind Parijs niet anders dan andere metropolen op dat gebied, althans, niet als bezoeker/toerist.
Ik snap niet goed wat je bedoelt.quote:Op zondag 28 december 2025 18:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Welke informatiebron had jij toen zonder social media e.d.?
Ik bedoel ; waar kon je dat toen bijhouden van die steekpartijen, omdat sommige mensen zeggen dat het er niet meer zijn, maar dat je er nu meer over hoort.quote:
Oh, daar doelde ik niet op, dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 29 december 2025 10:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik bedoel ; waar kon je dat toen bijhouden van die steekpartijen, omdat sommige mensen zeggen dat het er niet meer zijn, maar dat je er nu meer over hoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |