Niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 17:42 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn oma en opa doen nog altijd aan derde kerstdag op de 27ste. Is iets van voor mijn tijd met sint Johannes, maar weet tot op de dag van vandaag helemaal niet wat er echt gevierd wordt op die dag
Lekker genieten van je Ba-co. Laat ze allemaal maar de ***** krijgen!quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:37 schreef MisterFox het volgende:
Jaja voor mij inmiddels de derde kerstdag.
Avond voor kerst met eigen familie en opa en oma.
Volgende dag met familie van m’n BF.
Nu andere kant van de familie van mijn Bf.
Ik kreeg er vanmiddag echt even de apentyfus van. Godkolere. Gelukkig nu aan de baco en gaat het wat beter met me.
Het is al erg drukkend voor iedereen, maar met autisme is het nog 5x zwaarder allemaal.
Klacht: autist zijn en verplicht drie dagen feest.
Elke feestdag is een verzinsel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:45 schreef Newone82 het volgende:
Derde kerstdag is een verzinsel en bestaat niet.
Geloof jij niet in onze Jezus Christus, welke religie of levensbeschouwing heb jij Mikey?quote:
Alle restjes opzuipen die de 2 dagen er voor niet op gekomen zijn!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon klem zuipen, dan merk je er niet zoveel van
Net zoals elke andere feestdag. Of dacht je dat feestdagen een inherent natuurverschijnsel waren die met de oerknal zijn ontstaan?quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Derde kerstdag is een feitelijk verzinsel.
Mijn verwarmingsketel is kapot gegaan op 2e Kerstdag. Helemaal total loss.quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:37 schreef MisterFox het volgende:
Jaja voor mij inmiddels de derde kerstdag.
Avond voor kerst met eigen familie en opa en oma.
Volgende dag met familie van m’n BF.
Nu andere kant van de familie van mijn Bf.
Ik kreeg er vanmiddag echt even de apentyfus van. Godkolere. Gelukkig nu aan de baco en gaat het wat beter met me.
Het is al erg drukkend voor iedereen, maar met autisme is het nog 5x zwaarder allemaal.
Klacht: autist zijn en verplicht drie dagen feest.
wat vervelend. je kan ook bepaalde activiteiten doen om het toch warm te krijgenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn verwarmingsketel is kapot gegaan op 2e Kerstdag. Helemaal total loss.
...en ik krijg na het weekend pas een andere.
KLB / Meest terechte klacht 2025 - masturberen in de winter.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
wat vervelend. je kan ook bepaalde activiteiten doen om het toch warm te krijgen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ook alquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hij ratelde wel heel hard, maar dit had ik ook niet verwacht. Even improviseren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook alje bent de derde op FOK! bij wie ik lees dat die is gesneuveld tijdens kerst. Lullige timing wel.
Dat is wel héél onwelkom. Ik hoop dat je vandaag en morgen toch goed doorkomt. Maar is er eenmaal een nieuwe ketel dan zoemt ie. Van genoegen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is mijn grote angst: dat ie ontploft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef ToT het volgende:
Hier schuin tegenover mijn huis heeft een paar weken geleden een cv-ketel het begeven, alleen helaas op een iets destructievere manier.
Ik werd wakker van de lampen van 1 van de brandweerwagens.
Scheen dat de dag ervoor nog een monteur met die ketel bezig was geweest.
Ontploffen geloof ik niet zo in, maar in de hens vliegen gebeurt heel af en toe (gelukkig zelden/nooit bij een goed onderhouden ketel).quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is mijn grote angst: dat ie ontploft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |