Is dat een doodsbedreiging?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:15 schreef PippenScottie het volgende:
Celine Dion is heel gifwaardig
.
Ik heb geen zin om mobiel gifjes te posten
Ik vind beide niksquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:15 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Kryptonite vind ik tof. Dit vind ik een draak van een plaat
Wel grappig, existentiële angsten hebben en tegelijk trumpfan zijn.quote:
Ik vind die tekst wel leukquote:
3 maar?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef camilero het volgende:
Ik heb hier ook 3 deuren. Komt wel dichtbij zo
Alleen niet down, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef camilero het volgende:
Zijn ze ook down?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:17 schreef camilero het volgende:
Pas maar op met het vuur dan...quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Lekker blokje tijdens het koken hoor
Zou ook in de lijst moeten staan... Sowieso met Beautiful People en Killing Strangersquote:
De billen van Pipoquote:
Leuk geprobeerd maar we koken op inductiequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas maar op met het vuur dan...
Dan nog kan je vlam in de pan krijgen...quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar we koken op inductie
Ook vrijgesproken schijnbaar. Maar ja.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd dit begint ook richting gevarenzone te gaan
Origineel van Marilyn Manson
Sloeg met haar zoon ooit nog een hotelkamer in Arnhem kort en kleinquote:
afgekocht toch?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook vrijgesproken schijnbaar. Maar ja.
Met of zonder velletje?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik eet net kip. Komt wel dichtbij nu
Yess na concert in Luxor hier. Had wat moeite met de gaarheid van haar eten geloof ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sloeg met haar zoon ooit nog een hotelkamer in Arnhem kort en klein
TMIquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik doe sinds mn 3e alles zonder velletje
True, maar is me nog nooit overkomen gelukkig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog kan je vlam in de pan krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |