abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219598718
Ik denk dat jij je even moet verdiepen in waarom kinderen pesten voordat je heel zo'n verhaal hier neerpent.
pi_219598789
Pesten gebeurd vaak door onzekere kinderen die door iemand anders te pesten voorkomen zelf gepest te worden
pi_219598801
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat jij je even moet verdiepen in waarom kinderen pesten voordat je heel zo'n verhaal hier neerpent.
En ook moet nadenken over vormen van pesten die niet alleen bij kinderen gebeuren. In de volwassen wereld kun je niet even gauw iemand neerhoeken. Ook zijn er vormen van pesten waar volwassenen een kind pesten. De tips van onze Ansa voegen niks toe in die situaties.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219598838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:43 schreef Cupfighter het volgende:
Pesten gebeurd vaak door onzekere kinderen die door iemand anders te pesten voorkomen zelf gepest te worden
Pesten vind ik zo'n verzamelterm voor een bepaald stukje gedrag. De oorzaak van het gedrag kan volgens mij wel verschillen.
pi_219598856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]
En ook moet nadenken over vormen van pesten die niet alleen bij kinderen gebeuren. In de volwassen wereld kun je niet even gauw iemand neerhoeken. Ook zijn er vormen van pesten waar volwassenen een kind pesten. De tips van onze Ansa voegen niks toe in die situaties.
[..]
Pesten vind ik zo'n verzamelterm voor een bepaald stukje gedrag. De oorzaak van het gedrag kan volgens mij wel verschillen.
Klopt maar dit is zoals ik het ervaren heb als gepest iemand
pi_219598975
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar dit is zoals ik het ervaren heb als gepest iemand
Snap ik, daar is natuurlijk ook niks mis mee. Ik denk dat er best wel pedagogische literatuur is omtrent pesten, maar ik heb me er nooit genoeg in verdiept. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit je ervaring is, en dit het ook gewoon klopte.

Wanneer men echter advies geeft zoals Ansa hier doet, dan moet je naar mijn mening wat beter beslagen ten ijs komen, dan alles te baseren op een of twee ervaringen.

Nu ga ik als AI klinken maar: kortom jouw ervaring zal kloppend zijn en niks mis mee zijn, maar is te beperkt om in een grote scope als adviserend te gelden, tenzij een individu advies vraagt dat precies diezelfde ervaring heeft.
pi_219598994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Op het werk? Ik zit nu ook in een toxic team. 9 man zijn vertrokken in 5 maanden, ik ben nu kort ziek ( fysiek) maar ga ook zsm als ik wat anders heb. Toxic teams oplossen gaat je niet helpen van binnenuit. Je kan wel de arbeidsinspectie er op afsturen ivm PSA.

Verder kom ik geen gepest tegen als volwassene.
pi_219599004
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Snap ik, daar is natuurlijk ook niks mis mee. Ik denk dat er best wel pedagogische literatuur is omtrent pesten, maar ik heb me er nooit genoeg in verdiept. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit je ervaring is, en dit het ook gewoon klopte.

Wanneer men echter advies geeft zoals Ansa hier doet, dan moet je naar mijn mening wat beter beslagen ten ijs komen, dan alles te baseren op een of twee ervaringen.

Nu ga ik als AI klinken maar: kortom jouw ervaring zal kloppend zijn en niks mis mee zijn, maar is te beperkt om in een grote scope als adviserend te gelden, tenzij een individu advies vraagt dat precies diezelfde ervaring heeft.
Ik kan je tig boeken geven over psychologie en groepsdynamiek maar de meesten gaan uit van een eerlijke wereld en een school die veiligheid belangrijker vindt dan reputatie en dingej stilhouden.
pi_219599009
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:48 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Pesten is doelgericht kleineren om zelf groter te lijken.
pi_219599015
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat dit een debiele reactie is, die negeert dat ik dat allang weet.
pi_219599020
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:45 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Volwassenen die een kind pesten? Op school? Dan zet je je kind elders op school.
pi_219599022
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
Op het werk? Ik zit nu ook in een toxic team. 9 man zijn vertrokken in 5 maanden, ik ben nu kort ziek ( fysiek) maar ga ook zsm als ik wat anders heb. Toxic teams oplossen gaat je niet helpen van binnenuit. Je kan wel de arbeidsinspectie er op afsturen ivm PSA.

Verder kom ik geen gepest tegen als volwassene.
Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat. Roddelen bijvoorbeeld, is ook een vorm van pesten en dat gebeurt vaker dan je denkt.
pi_219599029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik denk dat dit een debiele reactie is, die negeert dat ik dat allang weet.
Blijkbaar niet, blijkend uit jouw OP.
pi_219599062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:58 schreef Hetekip het volgende:

[..]

Klopt hier heb je helemaal gelijk in
Ik sloeg in de zesde klas( nu groep 8)) de grootste pestkop tegen zijn neus waarmee het pesten op hield maar dat ga ik zeker niet als advies geven voor gepeste kinderen
pi_219599165
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, blijkend uit jouw OP.
Blijf het denken en stuur je kind lekker naar zkanhertraining.
pi_219599196
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat. Roddelen bijvoorbeeld, is ook een vorm van pesten en dat gebeurt vaker dan je denkt.
Ik roddel ook. Ik zorg dat ik op dag 1 buddies word met de grootste roddelaar en krijg zelfs nu ik herstel thuis info binnen. Zodra men snitcht op het werk betekent het dat jij iets benoemt wat ze verborgen wilden houden. Doe daar je voordeel mee. Ik vertrek gewoon als de organisatie dysfunctioneel id, want ik ben vaak de enige die wel op tijd haar werk doet en analyseert.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 12:20:57 #42
441859 crew  Lenny77
pi_219599203
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Boehoe, we waren 16 en hij zoende de halve stad. Hij was niet verliefd op mij ofzo.
Karma is a bitch
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 26 december 2025 @ 12:22:38 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219599222
Kan je even een executive summary schrijven, als manager heb ik geen tijd voor die lange teksten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219599360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:20 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik roddel ook. Ik zorg dat ik op dag 1 buddies word met de grootste roddelaar en krijg zelfs nu ik herstel thuis info binnen. Zodra men snitcht op het werk betekent het dat jij iets benoemt wat ze verborgen wilden houden. Doe daar je voordeel mee. Ik vertrek gewoon als de organisatie dysfunctioneel id, want ik ben vaak de enige die wel op tijd haar werk doet en analyseert.
Ik heb het over lelijk over iemand (collega's in dit geval) praten. Niet over werk.
pi_219599405
Ik snap trouwens niet waarom jij hier post. Wat je met je posts wil bereiken. Een forum is om te discussiėren over zaken, maar met jou valt dat gewoon niet te doen. Jij bent niet te buigen.
pi_219599562
Lief dagboek…
pi_219599806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom jij hier post. Wat je met je posts wil bereiken. Een forum is om te discussiėren over zaken, maar met jou valt dat gewoon niet te doen. Jij bent niet te buigen.
Jij kan mij niet buigen omdat je analyses in je posts onzinnig zijn.
pi_219599819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb het over lelijk over iemand (collega's in dit geval) praten. Niet over werk.
Dat gebeurt overal. Ik heb sollicitaties gehad waar de manager roddelde over mijn voorganger. Een teken om die plek te mijden.
pi_219599826
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Karma is a bitch
Ik was niet verliefd op hem?
pi_219599858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij kan mij niet buigen omdat je analyses in je posts onzinnig zijn.
Arrogant kut wijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')