Ah, de argumenten zijn op. Ik begrijp het. Ga rustig verder met elkaar opjutten en nalullen, ik zal me er niet meer mee bemoeienquote:
Wat valt er te beargumenteren tegen rare fantasietjes over een NAVO land dat Rusland gaat bombarderenquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, de argumenten zijn op. Ik begrijp het. Ga rustig verder met elkaar opjutten en nalullen, ik zal me er niet meer mee bemoeien
Pas maar op, dalijk komt ie met Rambo IIIquote:Op zaterdag 27 december 2025 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
Oh wacht even. Nigeria zegt dat het precisieaanvallen waren. Wauw dan moet dat wel waar zijn. Kijk eens een film
Het lijkt erop dat de VS/Trump steeds meer zijn stempel aan het drukken is op de wereldorde.quote:
💪🏼💪🏼💪🏼🥳🥳🥳quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de VS/Trump steeds meer zijn stempel aan het drukken is op de wereldorde.
Terwijl Poetin Trump blijft negeren en het te druk met Oekraine heeft, heeft Trump zijn handen vrij en snoept langzaam maar zeker 'satelietstaatjes' van Rusland af en probeert ook nog Groenland erbij te spronkelen om zo de macht van de VS te vergrooooten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |