Ik zie een verbandquote:Op donderdag 25 december 2025 21:40 schreef Hetekip het volgende:
Zou best kunnen, maar ik ben er gewoon.
Hoe gaat het met jou? Is het goed met je nieuwe collega?quote:
We zijn inmiddels al weer 2 collega's verder hansquote:Op donderdag 25 december 2025 21:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Is het goed met je nieuwe collega?
Hoeveel slijten jullie er, hoe kunnen die allemaal weer weg zijn. Gaat het wel goed met ze denk je? En hoe gaat het met de laatste nieuwe, heeft die het naar zijn zin?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al weer 2 collega's verder hans
Dat interesseert me echt 0,0 of het goed met ze gaatquote:Op donderdag 25 december 2025 21:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoeveel slijten jullie er, hoe kunnen die allemaal weer weg zijn. Gaat het wel goed met ze denk je? En hoe gaat het met de laatste nieuwe, heeft die het naar zijn zin?
Gelukkig is de nieuwe goed. Maar hoe kunnen jullie er zoveel slijten?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat interesseert me echt 0,0 of het goed met ze gaat
Nieuwe is wel goeie aanwinst
Omdat ik een tiran ben en ze allemaal huilend de deur uitlopenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:55 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Gelukkig is de nieuwe goed. Maar hoe kunnen jullie er zoveel slijten?
Ja wel zwakkelingen.... Balen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik een tiran ben en ze allemaal huilend de deur uitlopen
Nee geen idee. Gen z he
Op welk net?quote:Op donderdag 25 december 2025 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had FOK! zelfs op kerstavond aan staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |