Ja same, zou vermoeden dat het gros van het jongere stempubliek dat elk jaar trouw stemt niet per se dit soort EDM-hits als favorieten invoert. Maar wie wel dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:45 schreef Cassa95 het volgende:
Verbaas me vandaag er echt over hoe Animals en Faded al 10 jaar op rij in deze lijst staan
Door al die oorlogen daar zal het echt niet snel beter wordenquote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zoveel geld ingezameld voor Afrika.... nog steeds een verloren continent...
Faded houdt zichzelf wel een beetje in leven met dat pianolesje. Animals wel iets verbazingwekkender.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:45 schreef Cassa95 het volgende:
Verbaas me vandaag er echt over hoe Animals en Faded al 10 jaar op rij in deze lijst staan
Mensen die nu rond de 30 zijn, gok ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja same, zou vermoeden dat het gros van het jongere stempubliek dat elk jaar trouw stemt niet per se dit soort EDM-hits als favorieten invoert. Maar wie wel dan?
Maar er is hoopquote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zoveel geld ingezameld voor Afrika.... nog steeds een verloren continent...
Die was goed jaquote:Op donderdag 25 december 2025 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Die docu over dit nummer is FAN-TAS-TISCH
Dat vind ik van een hele hoop nummers in de top 2000quote:Op donderdag 25 december 2025 16:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel zouteloos nummer, nu vind ik dat van het meeste van Racoon. Maar vraag me wel af welke mensen hier op stemmen. Ik vergeet dit meteen weer nadat ik het heb gehoord.
Ok. Maar de stem blijft gelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Y en I even omdraaien
Kloptquote:Op donderdag 25 december 2025 16:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ok. Maar de stem blijft gelijk.
De ontstaansgeschiedenis van deze natuurramp is ook wel fascinerend btwquote:Op donderdag 25 december 2025 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Die docu over dit nummer is FAN-TAS-TISCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |