Ga je zo ook onduidelijk zingen?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net even door de straat geraced, nu weer thuis
Black staat gewoon nummer 6 hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 16:32 schreef Gunner het volgende:
Valt me altijd zo op dat dat top 2000 zo’n blanke aangelegenheid is. Waar is die diversiteit.
Amen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een reliek uit de tijd dat men dacht dat Bush de ergst mogelijke president van de VS was. Little did we know.
Ja bizar als je er aan denktquote:Op donderdag 25 december 2025 16:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Een reliek uit de tijd dat men dacht dat Bush de ergst mogelijke president van de VS was. Little did we know.
Op festivals zie je ook vrijwel nooit iemand met een andee kleurtje. Of ze moeten werken bij de falafel foodtruck.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:32 schreef Gunner het volgende:
Valt me altijd zo op dat dat top 2000 zo’n blanke aangelegenheid is. Waar is die diversiteit.
Eens!quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon Welterusten, Mijnheer de President maar dan recenter
Ik mistte nog het woordje café erbij.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Black staat gewoon nummer 6 hoor![]()
Waarom is dat denk je?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Op festivals zie je ook vrijwel nooit iemand met een andee kleurtje. Of ze moeten werken bij de falafel foodtruck.
Dat heb ik dus niet op staan. Gewoon de radio hierquote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mistte nog het woordje café erbij.
Ja klopt helemaal. Maar ja is dat dan meteen een slecht iets isquote:Op donderdag 25 december 2025 16:32 schreef Gunner het volgende:
Valt me altijd zo op dat dat top 2000 café
zo’n blanke aangelegenheid is. Waar is die diversiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |