Oeeeequote:Op donderdag 25 december 2025 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Ama?
Komt straks Robbert ten Brink.
Dit klinkt als Ashley Noort.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
GL wethouder: "veel steun onder bewoners om het vele sluipverkeer in deze wijk tegen te gaan met camera's en nog meer kosten voor hun, en tyf op met je enquête, gaan we niet doen. "
Bewoners: *houden enquête waaruit volgt dat er totaal geen steun is*
Wijk in kwestie: *enkel rondje waar doorgaand verkeer alleen maar komt als ze verdwaald zijn*
Echt hoor, wat een verrijking is die achterlijke partij toch voor dit land. @:haags @:Wereldgozer
Vlees kun (of zelfs moet) je vaak even laten rusten.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet wel beter leren plannen. Groentes zijn veel eerder klaar dan het vlees...
Ik lees nu dat dat een man isquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ashley Noort.
Ja, dat wist ik al en heb ik ook gedaan, maar de groentes waren eerder klaar dan ik aanvankelijk had gedacht..quote:Op donderdag 25 december 2025 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vlees kun (of zelfs moet) je vaak even laten rusten.
Dus volgende keer kun je gerust je vlees wat eerder starten. En dan even op een bord onder een aluminiumfolie laten rusten.
Groentes zijn toch wat minder als ze even hebben gestaan.
Lastig is dat jaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet wel beter leren plannen. Groentes zijn veel eerder klaar dan het vlees...
Welke filmquote:
Catering Christmas.quote:
U bent goed op de hoogte.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als Ashley Noort.
Niet eens bad santaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Catering Christmas.
Best slecht
Had ik een jaar of 10 terug ook niet in de gaten. Totdat hij in de krant stond bij het voorstellen van het nieuwe bestuur.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees nu dat dat een man is
Heb er toch best lang gewoond. Dan leer je de mongooltjes wel kennen.quote:
Stoofvleesquote:
Morgen pas bij familie over de vloer.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
iemand nog familieruzies veroorzaakt?
suc6quote:Op donderdag 25 december 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen pas bij familie over de vloer.
Nee maar we zijn nog niet klaar met etenquote:Op donderdag 25 december 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
iemand nog familieruzies veroorzaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |