Waarom zou Trump de vrijheid die hij heeft gepakt in het nieuwe jaar gaan teruggeven?quote:Op donderdag 25 december 2025 14:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik hoop dat Musk, Thiel, Vance en alle andere conservatieve Amerikanen Europa helpen om er weer bovenop te komen. Dat vrijheid en cultuur weer worden hersteld.
Dat mag.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zie nou niet echt wat er mis is met die foto?
De ironie is dat diezelfde users bij topics die over de EU gaan vaak vooraan in de rij staan om ons allemaal te verkondigen dat EU-wetgeving (waar we nota bene zelf over mee kunnen praten en stemmen) een onaanvaardbare inbreuk op onze soevereiniteit vormt. Maar Trump en zijn clubje wannabe autocraten die ons van buitenaf allerlei zaken opdringen is dat dan weer nietquote:Op donderdag 25 december 2025 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach sneeuwvlokje toch, zijn er mensen in die samenleving die woke zijn, die moet je wel kapot maken want iedereen moet hetzelfde denken. Maar gelukkig dat die miljardairs echt om jou geven.
Speelgoed stelen in plaats van brengenquote:Op donderdag 25 december 2025 16:39 schreef OllieA het volgende:
Wat doen 'geïnfiltreerde slechte kerstmannen' dan eigenlijk? Cadeautjes bij kinderen weghalen? Ervoor zorgen dat kleine meisjes niet meer dan twee poppen krijgen?
Hun ouders waarschijnlijk niet eens.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden die kinderen weten wat ‘geïnfiltreerd’ betekent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |