abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219586522

Wat hebben de Lenormand kaarten te vertellen over jouw relatie?
Reageer hieronder met:
- jouw geslacht m/v
- geslacht partner m/v

En ontvang vandaag of komend weekend de antwoorden op deze vragen :)

Deze legging werkt voor alle vormen van relaties dus een vriendschap, broer/zus of band met een ouder is ook zeker mogelijk. Vanwege de persoonskaarten in het spel is het voor mij handig om de geslachten te weten.

Reageren kan t/m 26 december 23:59 uur.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Manager PR/Moderator donderdag 25 december 2025 @ 10:47:25 #2
269689 crew  Viv
pi_219586568
Wat een mooi aanbod, @Speedfight :)

Ik doe graag mee. Mijn echtgenoot is een man, ik ben een vrouw.

Dank je wel! O+
pi_219586587
Wat leuk dat je dit doet
Ik ben een man
En diegene waarom het gaat is niet een partner maar wel een vrouw
pi_219586955
m
v
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219587922
Man, vrouw.

Wat een toffe actie!
pi_219589217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:47 schreef Viv het volgende:
Wat een mooi aanbod, @:Speedfight :)

Ik doe graag mee. Mijn echtgenoot is een man, ik ben een vrouw.

Dank je wel! O+

1) Waar sta jij in de relatie?
Kaart 35 Anker
Je ziet de relatie en/of jezelf in de relatie als stabiel. Het is een veilige basis en er is welvaart en trouw.

2) Waar staat de ander in de relatie?
Kaart 13 Kindje
Een man blijft eigenlijk altijd een groot kind in een relatie en zo de jouwe ook. Er is ruimte om te spelen en te ontdekken. Je partner hecht waarde aan de vriendschap die hij tussen jullie voelt en de goedheid in de relatie.

3) Wat speelt er in de relatie?
Kaart 12 Vogels
Deze kaart geeft aan dat alhoewel jullie wel communiceren, dit niet altijd diepgaand is. De gesprekken kunnen inhoudelijk beter, er zijn wat zorgen waar niet over gepraat wordt. Als ik naar de omringende kaarten kijk zou ik gokken dat het over gezondheid gaat, maar een andere legging kan daar meer duidelijkheid in bieden.

4) Waarop is de relatie gebaseerd / hoe is de relatie ontstaan?
Kaart 10 Zeisen
De relatie lijkt ontstaan te zijn op een moment dat jullie snel knopen door moesten hakken; een duidelijke beslissing moesten maken. Jullie leven samen is drastisch veranderd.

5) Waartoe leidt de relatie / verwachtingen voor de relatie.
Kaart 15 Beer.
Jullie relatie is en blijft sterk, krachtig en beschermd.
Mogelijk veel welvaart en een bourgondische levensstijl.
Houdt problemen met je darmen/baarmoeder in de gaten, vooral bij vermoeidheid/futloosheid klachten.

6) Wat breng jij in, de positieve kant.
Kaart 31 Zon
Jij brengt succes en optimisme in de relatie in.
Met warmte, energie, moed en doorzettingsvermogen help jij jullie door moeilijke tijden heen.
Het geluk staat aan je kant, iets nieuws beginnen is nu een goed moment.

7) Wat brengt de ander in, de positieve kant.
Kaart 23 Muizen
Waar jij veel optimisme in je hebt, ziet je partner iets meer problemen in dingen. Dit kan juist belangrijk zijn voor de balans. Hij is iemand die recht op zijn doel afgaat en een doorzetter, maar houdt hierin niet altijd rekening met anderen. Hij kan er wel voor zorgen dat iets wat jullie verloren zijn, redelijk recent, terug zullen krijgen.

8) Wat zijn je verwachtingen/ wat is je valkuil?
Kaart 32 Maantje
Het maantje is een zeer positieve kaart die voor succesvolle dromen, hobby's en werk staat. Ook kan het een spirituele betekenis hebben.
Droom jij ervan om van je hobby je werk te maken? Of een succesvol project op het oog? Met de eerdere kaart 31 Zon aan jouw kant zeg ik doen, doen, doen!

9) Wat zijn de verwachtingen van de ander/ wat is zijn valkuil?
Kaart 5 Boom
Je partner vind een gezonde en stabiele basis heel belangrijk.
Hij wilt graag zekerheid en is bezig met zijn of jullie gezondheid.
pi_219589391
Man, vrouw

^O^
De Nu-Realiteit? Een 4 dimensionale droom, een nooit eindigende droomgeschiedenis in een holografisch, multidimensionaal universum.
pi_219589490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:49 schreef Cupfighter het volgende:
Wat leuk dat je dit doet
Ik ben een man
En diegene waarom het gaat is niet een partner maar wel een vrouw

Kaart 23 Muizen
Je maakt je zorgen of deze relatie gaat leiden tot tranen en verdriet, je bent bang voor verlies.

Kaart 6 Wolken
De ander maakt zich zorgen, ziet veel problemen. Je zou haar kunnen beschrijven als een zwartkijker, ziet dingen snel negatief in. Ze kan koppig en explosief zijn in haar karakter, wilt niet graag haar eigen fouten onder ogen komen en kan daardoor fel reageren.

Kaart 25 Ring
Deze kaart kan zeker in combinatie met muizen duiden op een verloren gegane relatie, maar de ring in toekomstperspectief staat voor succes en fortuin. In het heden kán het dus nog alle kanten op. Deze ring staat dus voor de behoefte aan standvastigheid van jullie beiden en hoe centraal deze band voor jullie nu staat, in positieve of negatieve zin.

Kaart 22 Weg
De relatie is ontstaan op een punt waarop een keuze gemaakt moest worden welke richting jullie op gingen, duidelijk zijn jullie eenzelfde weg ingeslagen. Vrijheid en reizen zijn belangrijke thema's, wellicht hebben jullie elkaar ontmoet toen jullie net vrijgezel waren of op reis. De tweestrijd welke weg in te slaan is een terugkerend probleem.

Klaverbladen woekeren en verspreiden zich en brengen zoals het oh zo bekende klavertje vier geluk!

Je bent een betrouwbare partner, een deftige, spontane, man. Je bent bezig met je eigen identiteit in de positieve zin te ontwikkelen.

Kaart 3 Schip
Kan financiële welvaart betekenen en een drang naar vrijheid en reizen. Rusteloos van aard, goed in onderhandelen en avontuurlijk.
Ze zou een totale ommekeer in je leven kunnen betekenen en dit kan positief uitpakken.
Je moet wel met haar onrustige kant kunnen omgaan.

Je ziet een vrouw in de volle betekenis: verleidelijk, elegant en mooi. Maar ook onvoorspelbaar en je weet niet goed welke richting op te gaan. Het onevenwichtige maakt het eng.

Kaart 14 Vosje
Een vos is beschermend naar haarzelf en haar gezin (heeft zij al kinderen?)
Vossen zijn sluw in het bereiken van hun doelen. Het kan ook dat zij vreest om zelf opgelicht te worden.
Let op of zij te vertrouwen is. Haar valkuil zijn overmatig dingen tot zich nemen. Groter risico op verslavingen en eetproblemen.
  donderdag 25 december 2025 @ 15:02:45 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219589845
Ik ben ook wel benieuwd :D
Partner is een man, ik ben een vrouw.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219590375
Dit is pure magic. Ik kijk hier met stomme verbazing naar. :)

quote:
maar de ring in toekomstperspectief staat voor succes en fortuin. In het heden kán het dus nog alle kanten op. Deze ring staat dus voor de behoefte aan standvastigheid van jullie beiden en hoe centraal deze band voor jullie nu staat, in positieve of negatieve zin.
In positieve of negatieve zin... Prachtig. Hoe weten die kaarten dat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 december 2025 @ 16:00:14 #11
367000 roos94
pi_219590385
Ik vrouw
Partner man
Beide begin 30[leeftijd]
pi_219592082
quote:
17s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:38 schreef Speedfight het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Kaart 23 Muizen
Je maakt je zorgen of deze relatie gaat leiden tot tranen en verdriet, je bent bang voor verlies.

Kaart 6 Wolken
De ander maakt zich zorgen, ziet veel problemen. Je zou haar kunnen beschrijven als een zwartkijker, ziet dingen snel negatief in. Ze kan koppig en explosief zijn in haar karakter, wilt niet graag haar eigen fouten onder ogen komen en kan daardoor fel reageren.

Kaart 25 Ring
Deze kaart kan zeker in combinatie met muizen duiden op een verloren gegane relatie, maar de ring in toekomstperspectief staat voor succes en fortuin. In het heden kán het dus nog alle kanten op. Deze ring staat dus voor de behoefte aan standvastigheid van jullie beiden en hoe centraal deze band voor jullie nu staat, in positieve of negatieve zin.

Kaart 22 Weg
De relatie is ontstaan op een punt waarop een keuze gemaakt moest worden welke richting jullie op gingen, duidelijk zijn jullie eenzelfde weg ingeslagen. Vrijheid en reizen zijn belangrijke thema's, wellicht hebben jullie elkaar ontmoet toen jullie net vrijgezel waren of op reis. De tweestrijd welke weg in te slaan is een terugkerend probleem.

Klaverbladen woekeren en verspreiden zich en brengen zoals het oh zo bekende klavertje vier geluk!

Je bent een betrouwbare partner, een deftige, spontane, man. Je bent bezig met je eigen identiteit in de positieve zin te ontwikkelen.

Kaart 3 Schip
Kan financiële welvaart betekenen en een drang naar vrijheid en reizen. Rusteloos van aard, goed in onderhandelen en avontuurlijk.
Ze zou een totale ommekeer in je leven kunnen betekenen en dit kan positief uitpakken.
Je moet wel met haar onrustige kant kunnen omgaan.

Je ziet een vrouw in de volle betekenis: verleidelijk, elegant en mooi. Maar ook onvoorspelbaar en je weet niet goed welke richting op te gaan. Het onevenwichtige maakt het eng.

Kaart 14 Vosje
Een vos is beschermend naar haarzelf en haar gezin (heeft zij al kinderen?)
Vossen zijn sluw in het bereiken van hun doelen. Het kan ook dat zij vreest om zelf opgelicht te worden.
Let op of zij te vertrouwen is. Haar valkuil zijn overmatig dingen tot zich nemen. Groter risico op verslavingen en eetproblemen.
In veel dingen klopt het best wel
Dank je wel!!!
  Manager PR/Moderator donderdag 25 december 2025 @ 22:15:08 #13
269689 crew  Viv
pi_219593033
quote:
17s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:12 schreef Speedfight het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Kaart 35 Anker
Je ziet de relatie en/of jezelf in de relatie als stabiel. Het is een veilige basis en er is welvaart en trouw.

Kaart 13 Kindje
Een man blijft eigenlijk altijd een groot kind in een relatie en zo de jouwe ook. Er is ruimte om te spelen en te ontdekken. Je partner hecht waarde aan de vriendschap die hij tussen jullie voelt en de goedheid in de relatie.

Kaart 12 Vogels
Deze kaart geeft aan dat alhoewel jullie wel communiceren, dit niet altijd diepgaand is. De gesprekken kunnen inhoudelijk beter, er zijn wat zorgen waar niet over gepraat wordt. Als ik naar de omringende kaarten kijk zou ik gokken dat het over gezondheid gaat, maar een andere legging kan daar meer duidelijkheid in bieden.

Kaart 10 Zeisen
De relatie lijkt ontstaan te zijn op een moment dat jullie snel knopen door moesten hakken; een duidelijke beslissing moesten maken. Jullie leven samen is drastisch veranderd.

Kaart 15 Beer.
Jullie relatie is en blijft sterk, krachtig en beschermd.
Mogelijk veel welvaart en een bourgondische levensstijl.
Houdt problemen met je darmen/baarmoeder in de gaten, vooral bij vermoeidheid/futloosheid klachten.

Kaart 31 Zon
Jij brengt succes en optimisme in de relatie in.
Met warmte, energie, moed en doorzettingsvermogen help jij jullie door moeilijke tijden heen.
Het geluk staat aan je kant, iets nieuws beginnen is nu een goed moment.

Kaart 23 Muizen
Waar jij veel optimisme in je hebt, ziet je partner iets meer problemen in dingen. Dit kan juist belangrijk zijn voor de balans. Hij is iemand die recht op zijn doel afgaat en een doorzetter, maar houdt hierin niet altijd rekening met anderen. Hij kan er wel voor zorgen dat iets wat jullie verloren zijn, redelijk recent, terug zullen krijgen.

Kaart 32 Maantje
Het maantje is een zeer positieve kaart die voor succesvolle dromen, hobby's en werk staat. Ook kan het een spirituele betekenis hebben.
Droom jij ervan om van je hobby je werk te maken? Of een succesvol project op het oog? Met de eerdere kaart 31 Zon aan jouw kant zeg ik doen, doen, doen!

Kaart 5 Boom
Je partner vind een gezonde en stabiele basis heel belangrijk.
Hij wilt graag zekerheid en is bezig met zijn of jullie gezondheid.
Dank je wel! O+
pi_219599182
Leuk @speedfight.

Ik Man, echtgenote Vrouw.
I want to believe...
pi_219668986
quote:

Kaart 8 Lijkkist
Je zit momenteel in een periode van transformatie, je moet stoppen met oude ongezonde gewoontes. Dit maakt je treurig, je ziet dingen negatief in. Er komt nog een moeilijke periode aan, geef niet op.

Kaart 26 Boek
Zij is leergierig en nieuwsgierig maar naar de buitenwereld is ze eerder gesloten. Ze leest graag en is behoorlijk intelligent. Mogelijk draagt zij een geheim met zich mee.

Kaart 11 Roede
Er speelt iets tussen jullie wat voor ruzie, strijd en/of spanning zorgt. De roede geeft aan dat het tijd is om schoon schip te maken, wegvegen wat jullie niet kunnen gebruiken.

4) Waarop is de relatie gebaseerd?
Kaart 35 Anker
De relatie is stevig gegrond. Jullie zijn sterk aan elkaar gehecht en trouwheid is een belangrijke waarde voor jullie. Deze kaart bevestigd hoe dan ook een positieve afloop voor jullie relatie, het staat symbool voor houvast en stabiliteit. Valkuilen zijn te afhankelijk van elkaar worden en zelfstandigheid verliezen en te gesloten of koppig zijn doordat jullie beide moeilijk dingen kunnen loslaten.

5) Waartoe leidt de relatie?
Kaart 36 Kruis
Jullie relatie krijgt nog heel wat beproevingen te doorstaan. Dit zal bijna leiden tot het einde van de relatie, maar door hoe sterk jullie basis is, is de kans groot dat jullie dit goed doorkomen.

6) Wat breng jij in?
Kaart 10 Zeisen
Jij geeft de doorslag in het maken van belangrijke beslissingen. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent beschermend en bestrijdend bij gevaar.

7) Wat brengt zij in?
Kaart 14 Vosje
Zij is beschermend naar het thuisfront. Een bourgondiër. Sluw en slim. Valkuil is te veel tot zich nemen wat leidt tot verslavingen. Ze is wantrouwig maar men moet haar ook altijd wat in de gaten houden.

8) Wat zijn je verwachtingen? Wat is je valkuil?
Kaart 34 Vissen
Jij hoopt op succes en rijkdom.

9) Wat zijn haar verwachtingen? Wat is haar valkuil?
Kaart 22 Weg
Zij wilt een nieuwe weg in slaan, op een ander vlak jullie geluk beproeven.
Hiervoor moeten beslissingen gemaakt worden.

Zware kaarten, ik hoop dat jullie snel wat meer geluk op jullie pad krijgen O+
pi_219669231
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef YoopY het volgende:
Man, vrouw.

Wat een toffe actie!

Kaart 35 Anker
Je bent betrouwbaar en standvastig, een fijne partner in een relatie. Soms stel je je te afhankelijk op van anderen. Trouw aan je eigen opvattingen en ideeën en daardoor kom je soms over als koppig en gesloten. Moeite met dingen loslaten.

Kaart 12 Vogels
De communicatiekaart. Staat voor veel praten, echter weinig echt inhoudelijk. Hecht waarde aan vrijheid en is wat wispelturig, kan vaak van mening veranderen.

Kaart 21 Berg
De berg is een obstakel wat tussen jullie in staat. Hij staat voor algemene zorgen en moeilijkheden, kan gaan om tegenwerking, vijanden of een obstakel. Jullie worden hierdoor geblokkeerd en kunnen niet verder vooruit kijken.

4) Waarop is jullie relatie gebaseerd?
Kaart 2 Klaverbladen
De gelukskaart. Er was een periode van bloei en geluk in overvloed.

Kaart 33 Sleutel
De sleutel leidt tot de oplossing. Dat is goed nieuws, jullie vinden de oplossing om voorbij het obstakel van de berg te komen. Een gekoesterde wens zal uitkomen.

6) Wat breng jij in?
Kaart 30 Lelie
Een sterke eigen identiteit. Een verzorgende vaderrol kan jij goed aannemen. Je bent goed en eerlijk en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je bent niet om te kopen en heel principieel.

7) Wat brengt zij in?
Kaart 23 Muizen
Zij kan piekeren en dingen kwijtraken maar zorgt daardoor ook dat alles ruim voldoende beschikbaar is (hamsteren).

8) Wat zijn je verwachtingen?
Kaart 27 Brief
Jij verwacht dat dingen flink in de relatie gaan veranderen. Gevoelens moeten besproken worden en jullie moeten een betere manier vinden om deze te kunnen uitten naar elkaar, wellicht door letterlijk jullie gevoelens op te gaan schrijven.

9) Wat zijn haar verwachtingen?
Kaart 6 Wolken
Zij ziet problemen in het vooruitzicht. Dat is haar aard, het zorgen maken. Jouw stabiliteit helpt haar daarmee om te gaan. Haar valkuil is dat ze niet snel haar eigen fouten wilt inzien maar die snel afschuift op een ander.
pi_219669451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:33 schreef Jabba het volgende:
Man, vrouw

^O^

Kaart 20 Tuin
Je bent een gezelligheidsdier. Spontaan, hebt graag mensen om je heen. Deelt graag met anderen. Welbespraakt, creatief en empathisch.

Kaart 16 Ster
Zij is een gelukkig en tevreden persoon en straalt dat ook uit. Ze heeft succes en geluksmomentjes in haar leven.

Kaart 17 Ooievaar.
Een grote kans dat jullie een grote kinderwens hebben! Deze kaart kan echter ook voor verandering, een grote reis of een verhuizing staan. Deze wens speelt nu een grote rol in jullie relatie maar komt zonder twijfel uit, alleen al dankzij de ster op kaart 2.

4) Waarop is de relatie gebaseerd?
Kaart 28 Heer
Ik denk dat jij de kar hebt getrokken in het ontstaan van jullie relatie. Jij hebt ervoor moeten werken om haar aandacht te krijgen en je beste beentje voor gezet. Jullie zijn ambitieus en hebben een gezellige vriendenkring om jullie heen.

Kaart 29 Vrouw
Jullie gaan een droomleven creëren samen. Een luxe leven met elegantie en welvaart.
Wees niet teveel met enkel de buitenwereld bezig, houdt elkaar ook in het oog.

6) Wat breng jij in?
Kaart 1 Ruiter
Je bent een gedreven persoon. Eenmaal je zinnen op iets gezet, laat je niet makkelijk los. Je staat vol in het leven en bent wat rusteloos. Nieuwsgierig van aard, natuur en dierenliefhebber. Jij zorgt dat de relatie niet saai wordt, er zit altijd beweging in met jou.

7) Wat brengt zij in?
Kaart 15 Beer
Een oerkracht als moeder, dat zit wel goed. Zij is een krachtig stabiel persoon, beschermend voor jullie gezin. Je kunt op haar rekenen zolang zij zich gerespecteerd voelt.

Kaart 30 Lelie
Jij wilt stabiliteit en zuiverheid. Een gerespecteerd man worden en hoger de ladder opklimmen.

Kaart 19 Toren
Zij is zeer ambitieus, werk en sociale positie zijn voor haar belangrijk. Haar valkuil is dat ze arrogant overkomt omdat ze neiging heeft om zich af te sluiten en weinig contact zoekt, dit komt omdat zij behoefte heeft om af en toe alleen te zijn. Teveel alleen / eenzaam zijn is dus ook haar angst en valkuil.
pi_219674496
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:00 schreef Speedfight het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]

Kaart 35 Anker
Je bent betrouwbaar en standvastig, een fijne partner in een relatie. Soms stel je je te afhankelijk op van anderen. Trouw aan je eigen opvattingen en ideeën en daardoor kom je soms over als koppig en gesloten. Moeite met dingen loslaten.

Kaart 12 Vogels
De communicatiekaart. Staat voor veel praten, echter weinig echt inhoudelijk. Hecht waarde aan vrijheid en is wat wispelturig, kan vaak van mening veranderen.

Kaart 21 Berg
De berg is een obstakel wat tussen jullie in staat. Hij staat voor algemene zorgen en moeilijkheden, kan gaan om tegenwerking, vijanden of een obstakel. Jullie worden hierdoor geblokkeerd en kunnen niet verder vooruit kijken.

4) Waarop is jullie relatie gebaseerd?
Kaart 2 Klaverbladen
De gelukskaart. Er was een periode van bloei en geluk in overvloed.

Kaart 33 Sleutel
De sleutel leidt tot de oplossing. Dat is goed nieuws, jullie vinden de oplossing om voorbij het obstakel van de berg te komen. Een gekoesterde wens zal uitkomen.

6) Wat breng jij in?
Kaart 30 Lelie
Een sterke eigen identiteit. Een verzorgende vaderrol kan jij goed aannemen. Je bent goed en eerlijk en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je bent niet om te kopen en heel principieel.

7) Wat brengt zij in?
Kaart 23 Muizen
Zij kan piekeren en dingen kwijtraken maar zorgt daardoor ook dat alles ruim voldoende beschikbaar is (hamsteren).

Kaart 27 Brief
Jij verwacht dat dingen flink in de relatie gaan veranderen. Gevoelens moeten besproken worden en jullie moeten een betere manier vinden om deze te kunnen uitten naar elkaar, wellicht door letterlijk jullie gevoelens op te gaan schrijven.

Kaart 6 Wolken
Zij ziet problemen in het vooruitzicht. Dat is haar aard, het zorgen maken. Jouw stabiliteit helpt haar daarmee om te gaan. Haar valkuil is dat ze niet snel haar eigen fouten wilt inzien maar die snel afschuift op een ander.
Wow. Het leest een beetje als een horoscoop, maar er staan zeker zaken in die raak zijn!

Super bedankt, en voor jou en je naasten en gezegend 2026! ♥️♥️♥️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')