ik ga voorlopig nog niet ontbijten.. maar ben wel al uit bed en klaarwakker alsof ik zo naar werk moetquote:Op donderdag 25 december 2025 07:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg kerstontbijt wel vandaag.
ZIt hier ook te kijken, moet eigenlijk wel lachen om die mensen die daar staan te zwaaien met hun lampjesquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt hier ook te kijken, moet eigenlijk wel lachen om die mensen die daar staan te zwaaien met hun lampjes
EN de oudjes die mee willen dansen, maar zo stijf zijn als een hark
O dat kan ook. Ik heb de ipad naast mij staan dan kan ik kijken, moet er stiekem altijd om lachenquote:Op donderdag 25 december 2025 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een speakertje met online radio aangeslingerd
ik kan em wel aanzetten op 1 van mn pc schermen maar ik heb juist dat speakertje voor o.a. top2000 gekochtquote:Op donderdag 25 december 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook. Ik heb de ipad naast mij staan dan kan ik kijken, moet er stiekem altijd om lachen
Maar jee he wat zijn die mensen allemaal vroeg en al zo actief
Ik ben ook niet echt een ontbijt type.quote:Op donderdag 25 december 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga voorlopig nog niet ontbijten.. maar ben wel al uit bed en klaarwakker alsof ik zo naar werk moet
RIP Âmbarquote:Op donderdag 25 december 2025 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voelt buiten wel bijzonder frips aan met die wind.
Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden een of ander kitsch nepdorp boven de poolcirkel?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:16 schreef Recce het volgende:
Het is hier gewoon een stuk kouder dan in het dorp van de Kerstman.
[ afbeelding ]
Wel fijn dat Los ook gewoon werkt op kerstavondquote:Op donderdag 25 december 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Het is hier tegen de -7 °C graden nu. Gevoelstemperatuur van -13°C. Ik ben blij dat m'n verwarming is gemaakt, anders werd het echt link met de leidingen op zolder, denk ik.
Drukke tijden voor een verwarmingsmonteurquote:Op donderdag 25 december 2025 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn dat Los ook gewoon werkt op kerstavond
Zeg, de Kerstman woont daar!quote:Op donderdag 25 december 2025 08:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden een of ander kitsch nepdorp boven de poolcirkel?
Ja, dat is echt wel fijn. Hij was voor mij in Glanerbrug. Die arme man had het niet makkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel fijn dat Los ook gewoon werkt op kerstavond
Eindelijk een beetje winter, ook stralend blauwe lucht, prima wandelweerquote:Op donderdag 25 december 2025 08:25 schreef Recce het volgende:
Wow, het wordt vandaag maximaal maar -3 °C hier. Dat is wel echt een goeie ijsdag.
Hier -1. Goede temperatuur voor de tijd van het jaar. Alleen jammer dat er weer geen sneeuw valt, een witte kerst (of überhaupt eens een pak sneeuw) zou ook wel weer eens leuk zijn.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:25 schreef Recce het volgende:
Wow, het wordt vandaag maximaal maar -3 °C hier. Dat is wel echt een goeie ijsdag.
Frips aan de bipsquote:Op donderdag 25 december 2025 08:28 schreef Karzai het volgende:
Wel een harde wind dus kleed je warm aan wollen wanten sjaal en een muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |