Er was er eentje bij (die is nu weg) die bestelde om de haverklap dingen bij temu zoals kleding en schoenen. Tja, ik geef m'n geld liever uit aan lekker en gevarieerd beleg op brood.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan snap ik niet dat ze zeggen geen geld te hebben, het spaart hun juist geld als ze daar zitten en eten en drinken krijgen. Je hebt verder buiten dingen voor je eigen genot geen geld nodig.
Groot gelijk, ieder is baas over zijn eigen geld.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er was er eentje bij (die is nu weg) die bestelde om de haverklap dingen bij temu zoals kleding en schoenen. Tja, ik geef m'n geld liever uit aan lekker en gevarieerd beleg op brood.
Hey KWquote:
Hey GGquote:
Koffie.quote:
O ja dat wel, ben gek op boter op brood. Doe het er zelfs dik opquote:
En alleen een detox is nog weggegooid geld ook, als er geen (intensieve) behandeling op volgt.quote:
Gegrildquote:
Je viel even weg.quote:
Alleen kaas, en ik hoef verder niets. Ja, koffie.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat wel, ben gek op boter op brood. Doe het er zelfs dik op
Dat is makkelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen kaas, en ik hoef verder niets. Ja, koffie.
Hier heb je een punt en ook knap dat je het al 6 weken volhoudt. Hoe kijk je tegen de Kerst aan ?quote:Op woensdag 24 december 2025 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
En alleen een detox is nog weggegooid geld ook, als er geen (intensieve) behandeling op volgt.
Gelukkig betaal ik al 28 jaar braaf m'n zorgpremie en heb ik recht op een opname bij de sgzz
En het gaat nog kouder worden. Hebben ze daar geen verwarming?quote:Op woensdag 24 december 2025 06:34 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden, het is verdomd koud hier.
Al die poespas wat je 's ochtends in een hotel bij het ontbijt kunt krijgen is aan mij niet besteed. Alleen wat sneetjes brood met kaas of jam, een paar glazen jus d'orange, een paar koppen koffie en wegwezen.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is makkelijk.
Geen gedoe brood plak kaas en klaar
Nee, niets voor mij moet er echt wel boter op hoor
Ik ga vanavond en overmorgen met nachtverlof, net als met oud en nieuw.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je een punt en ook knap dat je het al 6 weken volhoudt. Hoe kijk je tegen de Kerst aan ?
O ik hou er wel van heerlijk al die dingen die je thuis dan niet doet.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al die poespas wat je 's ochtends in een hotel bij het ontbijt kunt krijgen is aan mij niet besteed. Alleen wat sneetjes brood met kaas of jam, een paar glazen jus d'orange, een paar koppen koffie en wegwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |